Пошук

Втричі більший Fishback лише 3 дні ― не пропустіть!

6
635

EasyPay та програма лояльності Fishka пропонують особливий бонус до Дня Конституції України. Отримайте підвищений Fishback ― 3% за оплату послуг в категорії «Інтернет та ТБ» з позначкою «F». Акція діє у всій мережі терміналів EasyPay, на сайті та в застосунку.

Підвищений Fishback доступний лише 3 дні: 26, 27, 28 червня ― не пропустіть!

В EasyPay ви зможете оплатити послуги понад 200 провайдерів інтернету та телебачення. Ми є офіційним платіжним партнером Triolan, «Тенет», «Воля», «Ланет», Viasat та інших.


Нагадаємо, що Fishback ― це певний відсоток від ваших покупок, який переводиться у бали й зберігається на рахунку Fishka. Його можна використати на оплату послуг, додаткові знижки в магазинах партнерів, винагороди з каталогу або благодійні проєкти.

Де нараховується Fishback?

Усюди в сервісах EasyPay! Оплачуйте послуги в категоріях «Інтернет» і «Телебачення» з позначкою «F»:

До речі, якщо ви досі не маєте картку програми лояльності Fishka ― це чудова можливість зареєструвати її. Зробіть це в декілька кліків на нашому сайті, в терміналі або застосунку.

Термін дії пропозиції ― 26, 27, 28 червня.

Сервіси які беруть участь: всі в категорії «Інтернет та ТБ» з позначкою «F».

Fishback з кожної операції ― 3% від суми платежу.

Сплачуйте за інтернет та телебачення вигідно й зручно разом з EasyPay та Fishka!


Пресслужба EasyPay
Всі статті автора
Всі статті автора

Коментарі (6)

Олександр

Як взяти кредит

10.07.2023 at 09:14
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!

    Наша компанія не надає таких послуг.

    З повагою, команда EasyPay.

    10.07.2023 at 14:03
    Відповісти
Альона

Доброго дня. Постійно користуюсь вашим додатком, але за сплату послуг ще ні разу бали на картку фішка мені не надходили. Як бути?

15.07.2023 at 16:43
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Бали Fishka нараховуються за оплату послуг, на яких є логотип Fishka. Також наголошуємо, що картка лояльності має бути додана до особистого кабінету.
    Щоб ми мали змогу все детально перевірити, прохання відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua та вказати номер телефону, за яким зареєстровані та номер транзакцій, по яким не відбулося нарахування балів.

    Очікуємо на Ваше звернення.
    З повагою, команда EasyPay.

    17.07.2023 at 14:17
    Відповісти
Руслан

Как открыть карту Fishka для бонусов?

24.07.2023 at 10:58
Відповісти
    Служба Підтримки

    Добрий день!

    Ви можете додати або зареєструвати картку Fishka в особистому кабінеті у розділі “Програма лояльності Fishka”. Ось посилання на даний розділ https://easypay.ua/ua/profile/fishka/card

    З повагою, Команда EasyPay!

    24.07.2023 at 14:40
    Відповісти
Залишити коментар