Пошук

Як поповнити картку готівкою у терміналах EasyPay

4
520

Банківська картка – неодмінний супутник людини у наш час. Пригадайте ситуації, як часто вона ставала в нагоді, коли не вистачало готівки або терміново потрібно було здійснити оплату.
Поповнення картки – частина нашого життя. Ми поповнюємо власні картки, картки батьків, друзів, родичів. Easypay зробив цей процес максимально простим та комфортним.

Переваги поповнення у терміналі EasyPay

Швидко: Поповнення відбувається за 2 хвилини у 3 кроки.

Картку можна поповнити миттєво без відвідування банку.

Вигідно: Мінімальна комісія при поповненні.

Поруч: Мережа EasyPay нараховує 8 600 терміналів самообслуговування по всій Україні. Знайдіть найближчий до вас на мапі терміналів.

Поповнити банківську картку за допомогою терміналу EasyPay просто:

1. У меню термінала оберіть пункт «Поповнення картки VISA/MasterCard».
2. Введіть 16 цифр банківської картки отримувача, суму поповнення та свій номер мобільного.
3. Внесіть необхідну суму, підтвердіть платіж та отримайте чек.

Важливо: Для підвищення безпеки платежів вказуйте діючий номер мобільного. Зберігайте чек. При поповненні, уважно перевіряйте номер банківської картки отримувача. Проте, навіть, у випадку помилкового введення, представник служби підтримки зателефонує вам, щоб перевірити дані та здійснити/відмінити платіж.

У терміналах EasyPay можна поповнювати готівкою картки будь-якого банку України. До поповнення приймаються гривні. Гроші у системі зараховуються миттєво.

В окремих випадках до 3-х робочих банківських днів.

Бережіть час, поповнюйте картки готівкою за допомогою терміналів Easypay.

Коментарі (4)

Дмитро

Доброї ночі. Чи не могли б ви поставити термінал в районі вул Москаленка 56-52. Це біля озера на Лугові, чи десь не далеко по вул. Степана Тимошенко. Тому що найближчий який на вулиці а не в магазині,аптеці і тп,на зупинці Мрія. І то якісь безголові вирвали прийомник. Чи відремонтуйте на зупинці. Буває потрібно поповнити карту після коменданської години то потрібно йти на мрію. А поліція як побаче то мізки виносе серйозно.Не приємно. І не вимикайте на ніч будь ласка. По можливості звісно.Зараня дякую.

03.08.2022 at 00:31
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Встановлення терміналу можливо лише по зверненню власника приміщення чи терміналу.
    Також звертаємо увагу, що час роботи терміналу встановлюється безпосередньо його власником.
    Для вирішення ситуації з пошкодженим терміналом, будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, чи написавши на електронну пошту supportapp@easypay.ua, вкажіть номер чи місто та точну адресу терміналу, та орієнтовну дату, коли термінал було пошкоджено.
    Дякуємо за розуміння.

    З повагою, команда EasyPay.

    03.08.2022 at 09:30
    Відповісти
Софія

Доброго ранку,закинула з терміналу на карту вчора о 22.40,грошей на карті ще немає,чому?

27.09.2022 at 05:55
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго ранку!
    Для початку нам потрібно знайти даний платіж. Тому просимо звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написати лист на пошту supportapp@easypay.ua та вкажіть інформацію про платіж: внесену суму і купюри, перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали, номер чи точну адресу терміналу.
    Очікуємо від Вас зворотнього зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    27.09.2022 at 09:10
    Відповісти
Залишити коментар