Пошук

Як повернути кошти при помилковому поповненні рахунку

114
2140

Поповнення мобільного – справа однієї хвилини. Іноді в поспіху ми можемо помилитися цифрою у номері й гроші помилково надійдуть на чужий рахунок. На прикладі популярних операторів мобільного зв’язку, розповідаємо, як повернути кошти в такій ситуації.

Lifecell/Vodafone

При помилковому поповненні мобільного на номер Lifecell/Vodafone необхідно:

  1. Звернутися до Служби підтримки мобільного оператора.
  2. Написати заяву про повернення коштів, надати квитанцію та звернутися у сервісний центр.
  3. Сервісний центр розглядає заяву і перераховує суму на правильний номер.

Важливо: У сервісному центрі розглядаються тільки заяви з помилкою в 1-2 цифрах номеру поповнення. Якщо номер не збігається повністю – заява не розглядається.

Додаткові подробиці процедури повернення коштів варто уточнювати у свого мобільного оператора.

Коментарі (114)

Ірина

Поповнила не той номер,як перекинути на інший номер?

25.07.2022 at 12:18
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Для початку потрібно знайти Ваш платіж, будь ласка зверніться до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на електронну пошту supportapp@easypay.ua, та надайте ID операції, або номер, який поповнили, дату і час здійснення платежу, внесену суму та купюри.
    Очікуємо від Вас зворотнього зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    25.07.2022 at 15:26
    Відповісти
Лидия

Мiй знайомий з Новомосковська Горбенко Евгенiй Михайлович 75 рокiв поповнюючи мобiльний замiсть телефону 0961985673 поповнив телефон 0981985673.на 100 грн.Щоб допомогти цiй пожилiй людинi я позвонила 0981985673 щоб повернули грошi.Але нiхто не вiдповiдав.Я вiдправила СМС з цим же проханням.Те що менi вiдповiли не входить нi в якi рамки.Мало того менi погрожували полiцiею,що я вимагаю грошi.Дуже прошу ради справедливостi розберiться.100 гривень це не грошi.Хоча для пенсiонера як сказати. Я дзвонила з свого телефону 096 0401 992.

28.07.2022 at 19:37
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Описана ситуація дійсно неприємна.
    Нам не вдалося знайти дану оплату, тому можемо припустити, що платіж був через термінал або сайт іншої компанії, тому рекомендуємо Вам спробувати уточнити де саме була здійснена оплата та звернутися до підтримки даної компанії та мобільного оператора 🙁

    Якщо виникла подібна ситуація, необхідно якнайшвидше звернутися до служби підтримки платіжної системи, через яку була здійснена оплата та уточнити чи можна відхилити оплату та повернути кошти.
    Номер мобільного вказується на екрані терміналу та на квитанції.

    З повагою, команда EasyPay.

    29.07.2022 at 09:27
    Відповісти
Більше
Залишити коментар