Пошук
Як повернути кошти при помилковому поповненні рахунку
14.08.2017
304
6315
Поповнення мобільного – справа однієї хвилини. Іноді в поспіху ми можемо помилитися цифрою у номері й гроші помилково надійдуть на чужий рахунок. На прикладі популярних операторів мобільного зв’язку, розповідаємо, як повернути кошти в такій ситуації.
При помилковому поповненні мобільного на номер Lifecell/Vodafone необхідно:
- Звернутися до Служби підтримки мобільного оператора.
- Написати заяву про повернення коштів, надати квитанцію та звернутися у сервісний центр.
- Сервісний центр розглядає заяву і перераховує суму на правильний номер.
Важливо: У сервісному центрі розглядаються тільки заяви з помилкою в 1-2 цифрах номеру поповнення. Якщо номер не збігається повністю – заява не розглядається.
Додаткові подробиці процедури повернення коштів варто уточнювати у свого мобільного оператора.
Коментарі (304)
Більше
Залишити коментар
Підписуйтесь!
Підпишіться на email-розсилку, щоб першими знати про нові функції, послуги та тарифи EasyPay
Помилково поповнила свій рахунок на 1500 грн. замість 150. Як повернути?
Доброго дня.
Для детального розгляду Вашого питання, просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго ранку поповнила номер телефона і помилилася в одній цифрі? Як повернути кошти?
Вітаємо.
Щоб ми могли надати Вам інформацію про даний платіж, просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня.Помилково поповнив рахунок замість 300 грн. поповнив на3000.Чи можливо повернути різницю
Вітаємо.
Просимо звернутись до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL та надати квитанцію про даний платіж, якщо вона відсутня, вкажіть перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснювали платіж, суму, дату та час оплати.
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.