Пошук

Як повернути кошти при помилковому поповненні рахунку

206
5203

Поповнення мобільного – справа однієї хвилини. Іноді в поспіху ми можемо помилитися цифрою у номері й гроші помилково надійдуть на чужий рахунок. На прикладі популярних операторів мобільного зв’язку, розповідаємо, як повернути кошти в такій ситуації.

Lifecell/Vodafone

При помилковому поповненні мобільного на номер Lifecell/Vodafone необхідно:

  1. Звернутися до Служби підтримки мобільного оператора.
  2. Написати заяву про повернення коштів, надати квитанцію та звернутися у сервісний центр.
  3. Сервісний центр розглядає заяву і перераховує суму на правильний номер.

Важливо: У сервісному центрі розглядаються тільки заяви з помилкою в 1-2 цифрах номеру поповнення. Якщо номер не збігається повністю – заява не розглядається.

Додаткові подробиці процедури повернення коштів варто уточнювати у свого мобільного оператора.

Коментарі (206)

Nastya

Поповнювала рахунок через My Vodafone гроші з картки зняла,а на рахунок не прийшли

14.09.2023 at 13:53
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!

    Щоб ми могли Вам допомогти, зверніться до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши на пошту supportapp@easypay.ua, та надати фото квитанції.
    Якщо вона відсутня, вкажіть номер рахунку, який поповнювали, дату, час, суму, перші 6 та останні 4 цифри карти з якої була здійснена оплата.
    Тоді наші спеціалісти зможуть надати всю інформацію про даний платіж.
    Очікуємо на Ваше звернення.

    З повагою, команда EasyPay.

    15.09.2023 at 13:48
    Відповісти
Валентина

Випадково поповнила рахунок собі на номер більше… як повернути кошти..?

22.09.2023 at 16:14
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Щоб поповнити банківську картку з балансу мобільного Lifecell або Vodafone, оберіть послугу “Поповнення картки VISA / Mastercard” або іншу послугу поповнення картки у додатку або на сайті: https://easypay.ua/ua/catalog/popolnenie-carty
    Вкажіть номер картки та суму платежу і при виборі способу оплати натисніть на “Інший спосіб”, “Гроші з моб рахунку ПрАТ «ВФ Україна»” або “Гроші з моб рахунку Lifecell”, та вкажіть номер мобільного, з балансу якого бажаєте здійснити оплату.
    Якщо Ви користуєтесь мобільним оператором Київстар — зверніться, будь ласка, до служби підтримки даної компанії та уточніть яким чином можна здійснити таку оплату.
    З повагою, команда EasyPay.

    25.09.2023 at 14:53
    Відповісти
Більше
Залишити коментар