Пошук

Як повернути кошти при помилковому поповненні рахунку

168
4170

Поповнення мобільного – справа однієї хвилини. Іноді в поспіху ми можемо помилитися цифрою у номері й гроші помилково надійдуть на чужий рахунок. На прикладі популярних операторів мобільного зв’язку, розповідаємо, як повернути кошти в такій ситуації.

Lifecell/Vodafone

При помилковому поповненні мобільного на номер Lifecell/Vodafone необхідно:

  1. Звернутися до Служби підтримки мобільного оператора.
  2. Написати заяву про повернення коштів, надати квитанцію та звернутися у сервісний центр.
  3. Сервісний центр розглядає заяву і перераховує суму на правильний номер.

Важливо: У сервісному центрі розглядаються тільки заяви з помилкою в 1-2 цифрах номеру поповнення. Якщо номер не збігається повністю – заява не розглядається.

Додаткові подробиці процедури повернення коштів варто уточнювати у свого мобільного оператора.

Коментарі (168)

Людмила

Доброго дня, як повернути кошти, помилково зачислені на інший номер? Можна зразок заяви

17.12.2022 at 11:48
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Просимо Вас звернутися на номер гарячої лінії 0800 60 30 03 або ж на пошту supportapp@easypay.ua з детальним описом ситуації.
    Очікуємо зворотнього зв’яку.
    З повагою, команда EasyPay.

    17.12.2022 at 17:11
    Відповісти
Наталія

Як повернути кошти випадково відправлення за комунальні послуги

19.12.2022 at 04:39
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Щоб ми мали змогу Вам допомогти, прохання звернутися на пошту supportapp@easypay.ua з описанням ситуації або зателефонувати по номеру 0 800 60 30 03.

    Очікуємо зверенння.
    З повагою, команда EasyPay.

    19.12.2022 at 09:34
    Відповісти
Олександр

31.12.2022 Хотів поповнити карту за допомогою терміналу на суму 5000 грн
АЛЕ!
Коли почав вносити грошові купюри до терміналу, перша тисяча зайшла, на другій зникло світло на заправці, де знаходиться термінал.
Звернувшись на гарячу лінію, оператор нічим не міг допомогти поки я не надам номер терміналу. Знайти цей номер можно тільки на екрані, а це було неможливо при вимкненому пристрої. Через декілька днів, все ж таки надав їм всю потрібну інформацію, мене запевнили, що після інкасації, гроші надійдуть на мій рахунок.
АЛЕ! Надурили!
Гроші не повернули і навіть вибачень ніяких не надали, натомість, зробили мене дурником і привласнили мої кошти.
За результатами інкасаціі жодної лишньої купюри не було виявлено.
Хто, коли і як проводив цю інкасацію, не мають інформації.
Співробітники заправки (свідки) обурюються не менш за мене! Надали відео з камер спостереження.
Припускаю, що інкасатор, котрий проводив цю перевірку, просто сунув зайві купюри собі у карман

17.01.2023 at 07:00
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!

    Просимо Вас звернутись до нас на електронну пошту supportapp@easypay.ua та надати номер Вашого звернення, що надійшов у SMS.
    Якщо він не зберігся, просимо в листі вказати номер телефону, з якого Ви звертались, перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали та внесені купюри.
    Також, якщо у Вас є відео, яке підтверджує внесення купюр, просимо його надати.

    Очікуємо на Ваше звернення.

    З повагою, команда EasyPay.

    17.01.2023 at 09:27
    Відповісти
Вікторія

Доброго дня! Як повернути гроші помилково поповнені не на той номер.

31.01.2023 at 11:23
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Просимо відправити копію квитанції на електронну пошту supportapp@easypay.ua. Якщо вона відсутня, надайте номер телефону, який поповнили, внесену суму та купюри, адресу чи номер терміналу та дату і час здійснення платежу.

    З повагою, команда EasyPay.

    31.01.2023 at 16:29
    Відповісти
Більше
Залишити коментар