Пошук

Як повернути кошти при помилковому поповненні рахунку

87
204

Поповнення мобільного – справа однієї хвилини. Іноді в поспіху ми можемо помилитися цифрою у номері й гроші помилково надійдуть на чужий рахунок. На прикладі популярних операторів мобільного зв’язку, розповідаємо, як повернути кошти в такій ситуації.

Lifecell/Vodafone

При помилковому поповненні мобільного на номер Lifecell/Vodafone необхідно:

  1. Звернутися до Служби підтримки мобільного оператора.
  2. Написати заяву про повернення коштів, надати квитанцію та звернутися у сервісний центр.
  3. Сервісний центр розглядає заяву і перераховує суму на правильний номер.

Важливо: У сервісному центрі розглядаються тільки заяви з помилкою в 1-2 цифрах номеру поповнення. Якщо номер не збігається повністю – заява не розглядається.

Додаткові подробиці процедури повернення коштів варто уточнювати у свого мобільного оператора.

Поширити

Коментарі (87)

Богдан

Доброго вечора. Я приблизно о 17:30 намагався поповнити рахунок на 50 грн в терміналі в с.Сновидовичі Рокитнівського р-ну Рівненськой обл, але після внесення готівки виключилось світло. Як повернути гроші?

23.06.2020 at 20:51
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Добрий день, Богдане!

    Вкажіть, будь ласка, Ваш контактний номер телефону. З Вами зв’яжеться наш оператор.
    З повагою, команда EasyPay!

    25.06.2020 at 11:02
    Відповісти
Норберт

22/07/2020 року помилково поповнив рахунок 0664199906 замість 0664199946 на суму 120грн. номер не відповідає. як можна перенаправити кошти з одного на другий?

22.07.2020 at 09:09
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Вам потрібно звернутись в службу підтримки Vodafone (? 111), лише з їх боку можливе корегування.
    З повагою – команда EasyPay!

    22.07.2020 at 12:26
    Відповісти
Дмитро

Доброго дня, 19.09.2020, я здійснив поповненя за номером гаманця на суму 240 (260 з урахуванням комісії), але на той момент гаманець був переповнений і кошти не надійшли, хочу зробити повернення коштів на інший гаманець.

22.09.2020 at 14:31
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Добрий день, Дмитре!

    Зверніться, будь ласка, на нашу гарячу лінію ? 0 800 60 30 03.

    22.09.2020 at 15:06
    Відповісти
Віталій

Доброго дня. Поповняв рахунок для знайомого по роботі, він неправильно вказав код – замість 097 сказав 067.
Тобто поповнив на номер 0675826243. Є квитанція з Приват24. Чи є шанс повернути кошти? З пов.Віталій.

09.11.2020 at 09:16
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Добрий день, Віталію!

    Ваш колега має звернутись в службу підтримки Київстар зі свого мобільного. Також Ви можете звернутись в службу підтримки Приват24 в день оплати.

    09.11.2020 at 12:12
    Відповісти
Виталий

Доброй ночи. Подскажите, где можно найти квитанцию об оплате?

19.05.2021 at 00:00
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Доброго дня! Якщо ви сплачувати як авторизований користувач, тоді ваша квитанція буде в Історії платежів. Якщо оплата відбулась без авторизації, тоді зверніться, будь ласка, до Служби Підтримки 0 800 60 30 03

    02.07.2021 at 10:59
    Відповісти
Більше
Залишити коментар