Пошук
Як повернути кошти при помилковому поповненні рахунку
14.08.2017
180
5039
Поповнення мобільного – справа однієї хвилини. Іноді в поспіху ми можемо помилитися цифрою у номері й гроші помилково надійдуть на чужий рахунок. На прикладі популярних операторів мобільного зв’язку, розповідаємо, як повернути кошти в такій ситуації.
При помилковому поповненні мобільного на номер Lifecell/Vodafone необхідно:
- Звернутися до Служби підтримки мобільного оператора.
- Написати заяву про повернення коштів, надати квитанцію та звернутися у сервісний центр.
- Сервісний центр розглядає заяву і перераховує суму на правильний номер.
Важливо: У сервісному центрі розглядаються тільки заяви з помилкою в 1-2 цифрах номеру поповнення. Якщо номер не збігається повністю – заява не розглядається.
Додаткові подробиці процедури повернення коштів варто уточнювати у свого мобільного оператора.
Коментарі (180)
Більше
Залишити коментар
Підписуйтесь!
Підпишіться на email-розсилку, щоб першими знати про нові функції, послуги та тарифи EasyPay
Залишив звернення на повернення грошей-не правильно ввів одну цифру-чекаю відповідь.
Вітаємо.
З нашого боку, на жаль, відсутня можливість повернути кошти або відкоригувати номер рахунку.
Рекомендуємо звернутися до підтримки мобільного оператора з квитанцією.
З повагою, команда EasyPay.
В мене акція 55 грн
Поповнення було 1 травня , кошти зняло , а акції не має , також поповнення було 17 травня теж зняло кошти а акції не має
0960691488
Вітаємо!
У нашій системі не знайдено жодного платежу за вказаним номером мобільного протягом зазначених дат. Якщо у вас є квитанції по оплатам, будь ласка, надішліть їх на нашу електронну пошту supportapp@easypay.ua.
З повагою, команда EasyPay.
Закинув коштина заблоковану картку як вовернути кошти?
Доброго дня!
Просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 03 або на електронну пошту supportapp@easypay.ua та надати квитанцію, якщо вона зберіглась. Якщо вона відсутня, просимо вказати дату і час здійснення платежу, внесену суму та купюри, адресу чи номер терміналу, перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Я поповнював через сіty24 а в додатку банка пише easypay. Таке можливо?
Доброго дня.
Щоб ми мали змогу все детально перевірити, прохання надіслати лист на пошту supportapp@easypay.ua та надати фото квитанції або ж ІД операції.
Якщо вони відсутні, то вкажіть, будь ласка, перші шість та останні чотири цифри картки, суму та дату платежу.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Пополнил карту приват банка,деньги на карту так и не пришли,в квитанции все верно,опитация прошла успешно
Доброго дня!,
Просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або на електронну пошту supportapp@easypay.ua та надати фото квитанції або її номер. Якщо вона не зберіглася, вкажіть номер картки, який поповнювали, внесену суму та купюри, адресу чи номер терміналу, дату та час здійснення платежу.
Очікуємо на Ваше звернення!
З повагою, команда EasyPay.