Пошук

Як повернути кошти при помилковому поповненні рахунку

280
5627

Поповнення мобільного – справа однієї хвилини. Іноді в поспіху ми можемо помилитися цифрою у номері й гроші помилково надійдуть на чужий рахунок. На прикладі популярних операторів мобільного зв’язку, розповідаємо, як повернути кошти в такій ситуації.

Lifecell/Vodafone

При помилковому поповненні мобільного на номер Lifecell/Vodafone необхідно:

  1. Звернутися до Служби підтримки мобільного оператора.
  2. Написати заяву про повернення коштів, надати квитанцію та звернутися у сервісний центр.
  3. Сервісний центр розглядає заяву і перераховує суму на правильний номер.

Важливо: У сервісному центрі розглядаються тільки заяви з помилкою в 1-2 цифрах номеру поповнення. Якщо номер не збігається повністю – заява не розглядається.

Додаткові подробиці процедури повернення коштів варто уточнювати у свого мобільного оператора.

Коментарі (280)

Віталія

Поповнила рахунок дитині, але помилково ввела не ту цифру, телефонувала людині та просила повернути кошти, після чого потрапила в чорний список.
Як повернути кошти?

26.03.2024 at 12:48
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Необхідно знайти Ваш платіж.
    Прохання відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua та надати фото квитанції або ІД операції.
    Якщо квитанція відсутня, то прохання вказати номер телефону, який поповнили, суму, дату та час платежу.
    Також вкажіть, будь ласка, купюри, які вносили в термінал при оплаті. Якщо це онлайн платіж, то прохання вказати перші шість та останні чотири цифри картки, з якої оплачували.

    Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    27.03.2024 at 14:15
    Відповісти
Світлана

Поповнила помилково номер телефону 300 грн, помилка в одній цифрі, чи можна повернути кошти?

02.04.2024 at 06:12
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо.
    Необхідно перевірити статус Вашої оплати.
    Просимо звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши листа на електронну пошту supportapp@easypay.ua та надати фото квитанції або ІД операції.
    Якщо вона відсутня, прохання вказати номер телефону, який поповнювали, дату і час оплати, внесену суму, купюри, адресу чи номер терміналу, в якому було здійснено платіж, якщо він був готівкою, або перші 6 та останні 4 цифри картки платника, якщо платіж був онлайн.
    Очікуємо на Ваше звернення.

    З повагою, команда EasyPay.

    02.04.2024 at 14:20
    Відповісти
Іванна

Поповнила на 280 іншій людині як повернути кошти

05.04.2024 at 11:14
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Для більш детального розгляду Вашого питання, просимо звернутись до нашої служби підтримки у найбільш зручний для Вас мессенджер: Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay!

    08.04.2024 at 14:11
    Відповісти
Більше
Залишити коментар