Пошук

Як повернути кошти при помилковому поповненні рахунку

312
7401

Поповнення мобільного – справа однієї хвилини. Іноді в поспіху ми можемо помилитися цифрою у номері й гроші помилково надійдуть на чужий рахунок. На прикладі популярних операторів мобільного зв’язку, розповідаємо, як повернути кошти в такій ситуації.

Lifecell/Vodafone

При помилковому поповненні мобільного на номер Lifecell/Vodafone необхідно:

  1. Звернутися до Служби підтримки мобільного оператора.
  2. Написати заяву про повернення коштів, надати квитанцію та звернутися у сервісний центр.
  3. Сервісний центр розглядає заяву і перераховує суму на правильний номер.

Важливо: У сервісному центрі розглядаються тільки заяви з помилкою в 1-2 цифрах номеру поповнення. Якщо номер не збігається повністю – заява не розглядається.

Додаткові подробиці процедури повернення коштів варто уточнювати у свого мобільного оператора.

Коментарі (312)

Оксана

Помилково поповнила свій рахунок на 1500 грн. замість 150. Як повернути?

16.08.2024 at 08:45
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Для детального розгляду Вашого питання, просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
    Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
    Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    16.08.2024 at 14:02
    Відповісти
    Богдан

    Вітаю напишіть в телеграм
    0668867511

    03.10.2024 at 02:21
    Відповісти
      Служба Підтримки

      Вітаємо.
      На жаль, у нас відсутня технічна можливість самостійно написати Вам.
      Щоб звернутись до нас у месенджері Telegram — просимо перейти за цим веб-посиланням https://t.me/easypayuainfobot/ та описати Ваше запитання.
      Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
      З повагою, команда EasyPay.

      03.10.2024 at 14:55
      Відповісти
Оксана

Доброго ранку поповнила номер телефона і помилилася в одній цифрі? Як повернути кошти?

17.08.2024 at 07:07
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо.
    Щоб ми могли надати Вам інформацію про даний платіж, просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
    Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
    Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    19.08.2024 at 14:01
    Відповісти
Володимир

Доброго дня.Помилково поповнив рахунок замість 300 грн. поповнив на3000.Чи можливо повернути різницю

17.08.2024 at 09:16
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо.
    Просимо звернутись до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
    Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL та надати квитанцію про даний платіж, якщо вона відсутня, вкажіть перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснювали платіж, суму, дату та час оплати.
    Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    19.08.2024 at 14:03
    Відповісти
Діана

добрий день, в мене була підключена авто оплата чи можливо зробити повернення коштів за поповнення мобільного тому що вже не користуюсь ним, а транзакція відбулась сама

24.09.2024 at 11:50
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо.
    Необхідно перевірити Вашу оплати. Просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
    Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
    Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    24.09.2024 at 15:42
    Відповісти
Олена

Поповнила рахунок не на той номер, абонент поза зоною, що робити

18.10.2024 at 13:01
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Необхідно перевірити Вашу оплату, просимо звернутись до нашої служби підтримки у найбільш зручний для Вас месенджер:
    Telegram https://t.me/EasyPay_Support_bot або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
    Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    21.10.2024 at 14:08
    Відповісти
      Вікторія

      Поповнила випадково номер на 1000 замість 100 що робити

      11.12.2024 at 17:15
      Відповісти
        Служба Підтримки

        Вітаємо!
        Необхідно перевірити Вашу оплату. Просимо звернутись до нашої служби підтримки у найбільш зручний для Вас месенджер:
        Telegram https://t.me/EasyPay_Support_bot або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
        Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
        З повагою, команда EasyPay.

        17.12.2024 at 14:28
        Відповісти
Більше
Залишити коментар