Пошук
Як повернути кошти при помилковому поповненні рахунку
14.08.2017
206
5203
Поповнення мобільного – справа однієї хвилини. Іноді в поспіху ми можемо помилитися цифрою у номері й гроші помилково надійдуть на чужий рахунок. На прикладі популярних операторів мобільного зв’язку, розповідаємо, як повернути кошти в такій ситуації.
При помилковому поповненні мобільного на номер Lifecell/Vodafone необхідно:
- Звернутися до Служби підтримки мобільного оператора.
- Написати заяву про повернення коштів, надати квитанцію та звернутися у сервісний центр.
- Сервісний центр розглядає заяву і перераховує суму на правильний номер.
Важливо: У сервісному центрі розглядаються тільки заяви з помилкою в 1-2 цифрах номеру поповнення. Якщо номер не збігається повністю – заява не розглядається.
Додаткові подробиці процедури повернення коштів варто уточнювати у свого мобільного оператора.
Коментарі (206)
Більше
Залишити коментар
Підписуйтесь!
Підпишіться на email-розсилку, щоб першими знати про нові функції, послуги та тарифи EasyPay
Поповнювала рахунок через My Vodafone гроші з картки зняла,а на рахунок не прийшли
Вітаємо!
Щоб ми могли Вам допомогти, зверніться до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши на пошту supportapp@easypay.ua, та надати фото квитанції.
Якщо вона відсутня, вкажіть номер рахунку, який поповнювали, дату, час, суму, перші 6 та останні 4 цифри карти з якої була здійснена оплата.
Тоді наші спеціалісти зможуть надати всю інформацію про даний платіж.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Випадково поповнила рахунок собі на номер більше… як повернути кошти..?
Вітаємо!
Щоб поповнити банківську картку з балансу мобільного Lifecell або Vodafone, оберіть послугу “Поповнення картки VISA / Mastercard” або іншу послугу поповнення картки у додатку або на сайті: https://easypay.ua/ua/catalog/popolnenie-carty
Вкажіть номер картки та суму платежу і при виборі способу оплати натисніть на “Інший спосіб”, “Гроші з моб рахунку ПрАТ «ВФ Україна»” або “Гроші з моб рахунку Lifecell”, та вкажіть номер мобільного, з балансу якого бажаєте здійснити оплату.
Якщо Ви користуєтесь мобільним оператором Київстар — зверніться, будь ласка, до служби підтримки даної компанії та уточніть яким чином можна здійснити таку оплату.
З повагою, команда EasyPay.