Пошук
Як повернути кошти при помилковому поповненні рахунку
14.08.2017
276
5608
Поповнення мобільного – справа однієї хвилини. Іноді в поспіху ми можемо помилитися цифрою у номері й гроші помилково надійдуть на чужий рахунок. На прикладі популярних операторів мобільного зв’язку, розповідаємо, як повернути кошти в такій ситуації.
При помилковому поповненні мобільного на номер Lifecell/Vodafone необхідно:
- Звернутися до Служби підтримки мобільного оператора.
- Написати заяву про повернення коштів, надати квитанцію та звернутися у сервісний центр.
- Сервісний центр розглядає заяву і перераховує суму на правильний номер.
Важливо: У сервісному центрі розглядаються тільки заяви з помилкою в 1-2 цифрах номеру поповнення. Якщо номер не збігається повністю – заява не розглядається.
Додаткові подробиці процедури повернення коштів варто уточнювати у свого мобільного оператора.
Коментарі (276)
Більше
Залишити коментар
Підписуйтесь!
Підпишіться на email-розсилку, щоб першими знати про нові функції, послуги та тарифи EasyPay
Поповнила рахунок дитині, але помилково ввела не ту цифру, телефонувала людині та просила повернути кошти, після чого потрапила в чорний список.
Як повернути кошти?
Доброго дня.
Необхідно знайти Ваш платіж.
Прохання відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua та надати фото квитанції або ІД операції.
Якщо квитанція відсутня, то прохання вказати номер телефону, який поповнили, суму, дату та час платежу.
Також вкажіть, будь ласка, купюри, які вносили в термінал при оплаті. Якщо це онлайн платіж, то прохання вказати перші шість та останні чотири цифри картки, з якої оплачували.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.