Пошук

Звертайтесь до нас у Telegram та Viber!

24
1012

Служба підтримки EasyPay стає ближчою до тебе!

Відтепер з нами можна зв’язатися у Viber та Telegram.

Вам достатньо просто написати у чат-бот повідомлення і менеджер турботи EasyPay миттєво підключиться до діалогу. Ми зробимо все, щоб ваше питання вирішилося швидко та якісно, а ви залишилися задоволені нашим сервісом 🙂

Нагадуємо, що на період дії воєнного стану в Україні Служба Підтримки EasyPay працює з 8 до 22. Якщо ви залишили повідомлення в період з 22 до 8, ми в жодному разі не загубимо його і якнайшвидше дамо відповідь.

Всі канали для зв’язку зі Службою Підтримки EasyPay:

  • Месенджери: Telegram, Viber
  • По телефону: Гаряча лінія 0 800 60 30 03 (безкоштовно  зі стаціонарних та мобільних телефонів по Україні).
    +38 (044) 334 33 29,  +38 (067) 334 33 29,  +38 (050) 334 33 29,  +38 (073) 334 33 29 (згідно тарифів вашого оператора).
  • За допомогою e-mail:  call-center@easypay.ua
  • Соцмережі, щоб завжди бути в курсі новин EasyPay:
    Instagram Facebook Telegram
Пресслужба EasyPay
Всі статті автора
Всі статті автора

Коментарі (24)

Віра

Доброго дня! Почитала коментарі, і зрозуміла, що це шахрайські термінали, бо теж вставляла купюри по 500 грн і одну з них не зарахувало, але купюроприймач засвітився червоним, бо гроші ймовірно “зажувало”. Але після перевірки що? Правильно – гроші в терміналі не виявлено! І зв’язку з тими, хто перевіряв термінал, в операторів немає.

05.04.2024 at 10:41
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Нам прикро, що з Вами трапилась подібна ситуація. Щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації та Вам допомогти, просимо звернутись до нашої служби підтримки у найбільш зручний для Вас мессенджер:
    Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
    Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay!

    05.04.2024 at 14:09
    Відповісти
Більше
Залишити коментар