Пошук
Звертайтесь до нас у Telegram та Viber!
01.02.2023
4
776
Служба підтримки EasyPay стає ближчою до тебе!
Відтепер з нами можна зв’язатися у Viber та Telegram.
Вам достатньо просто написати у чат-бот повідомлення і менеджер турботи EasyPay миттєво підключиться до діалогу. Ми зробимо все, щоб ваше питання вирішилося швидко та якісно, а ви залишилися задоволені нашим сервісом 🙂
Нагадуємо, що на період дії воєнного стану в Україні Служба Підтримки EasyPay працює з 8 до 22. Якщо ви залишили повідомлення в період з 22 до 8, ми в жодному разі не загубимо його і якнайшвидше дамо відповідь.
Всі канали для зв’язку зі Службою Підтримки EasyPay:
- Месенджери: Telegram, Viber
- По телефону: Гаряча лінія 0 800 60 30 03 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по Україні).
+38 (044) 334 33 29, +38 (067) 334 33 29, +38 (050) 334 33 29, +38 (073) 334 33 29 (згідно тарифів вашого оператора). - За допомогою e-mail: call-center@easypay.ua
- Соцмережі, щоб завжди бути в курсі новин EasyPay:
Instagram Facebook Telegram
Коментарі (4)
Залишити коментар
Підписуйтесь!
Підпишіться на email-розсилку, щоб першими знати про нові функції, послуги та тарифи EasyPay
Доброго дня за шо ви з мене зняли гроші я подам на вас в поліцію
Вітаємо.
Щоб ми мали змогу допомогти, прохання відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua з детальним описом ситуації.
Також, до листа просимо додати фото квитанції. Якщо вона відсутня, вкажіть, будь ласка, перші шість та останні чотири цифри картки, з якої здійснювали оплату, суму платежу, дату і час проведення платежу.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Добрий вечір, телефонували до на гарячу лінію, через те, що термінал не приймав купюри, замість того, щоб допомогти, оператор вислухала і скинула дзвінок. “Ефективне” рішення питання. Очікуйте на скаргу до НБУ.
Вітаємо!
Ситуація, яка сталася з Вами, є для нас вкрай неприємною, адже ми цінуємо своїх клієнтів і висуваємо високі вимоги до якості обслуговування.
Щоб ми мали змогу перевірити інформацію, прохання надіслати лист на нашу електронну адресу supportapp@easypay.ua та вказати номер телефону, з якого Ви звертались. Наші фахівці розглянуть Ваше звернення і зроблять все можливе, щоб ця ситуація не повторилася в майбутньому.
Приносимо свої щирі вибачення за завдані незручності.
З повагою, команда EasyPay!