Пошук

Звертайтесь до нас у Telegram та Viber!

26
2302

Служба підтримки EasyPay стає ближчою до тебе!

Відтепер з нами можна зв’язатися у Viber та Telegram.

Вам достатньо просто написати у чат-бот повідомлення і менеджер турботи EasyPay миттєво підключиться до діалогу. Ми зробимо все, щоб ваше питання вирішилося швидко та якісно, а ви залишилися задоволені нашим сервісом 🙂

Нагадуємо, що на період дії воєнного стану в Україні Служба Підтримки EasyPay працює з 8 до 22. Якщо ви залишили повідомлення в період з 22 до 8, ми в жодному разі не загубимо його і якнайшвидше дамо відповідь.

Всі канали для зв’язку зі Службою Підтримки EasyPay:

  • Месенджери: Telegram, Viber
  • По телефону: Гаряча лінія 0 800 60 30 03 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по Україні).
    +38 (044) 334 33 29,  +38 (067) 334 33 29,  +38 (050) 334 33 29,  +38 (073) 334 33 29 (згідно тарифів вашого оператора).
  • За допомогою e-mail: call-center@easypay.ua
  • Соцмережі, щоб завжди бути в курсі новин EasyPay:
    Instagram Facebook Telegram
Пресслужба EasyPay
Всі статті автора
Всі статті автора

Коментарі (26)

Богдан

Доброго дня за шо ви з мене зняли гроші я подам на вас в поліцію

22.07.2023 at 10:41
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо.

    Щоб ми мали змогу допомогти, прохання відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua з детальним описом ситуації.
    Також, до листа просимо додати фото квитанції. Якщо вона відсутня, вкажіть, будь ласка, перші шість та останні чотири цифри картки, з якої здійснювали оплату, суму платежу, дату і час проведення платежу.

    Очікуємо на Ваше звернення.
    З повагою, команда EasyPay.

    24.07.2023 at 14:47
    Відповісти
Вікторія

Добрий вечір, телефонували до на гарячу лінію, через те, що термінал не приймав купюри, замість того, щоб допомогти, оператор вислухала і скинула дзвінок. “Ефективне” рішення питання. Очікуйте на скаргу до НБУ.

04.08.2023 at 19:06
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Ситуація, яка сталася з Вами, є для нас вкрай неприємною, адже ми цінуємо своїх клієнтів і висуваємо високі вимоги до якості обслуговування.
    Щоб ми мали змогу перевірити інформацію, прохання надіслати лист на нашу електронну адресу supportapp@easypay.ua та вказати номер телефону, з якого Ви звертались. Наші фахівці розглянуть Ваше звернення і зроблять все можливе, щоб ця ситуація не повторилася в майбутньому.
    Приносимо свої щирі вибачення за завдані незручності.
    З повагою, команда EasyPay!

    07.08.2023 at 15:07
    Відповісти
Інна

Доброго дня. 13 жовтня скориставшись вашим терміналом на Проспекті Корольова 3 у мене 1000 гривень впала мимо купюро приймача в термінал. Ми зразу зробили заяву але 28 жовтня нам повідомили що там невиявлено лишніх купюр.Навіщо ваші інкасатори у війну крадуть гроші у інвалідів!!!!!!!

28.10.2023 at 13:46
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Нам прикро, що виникла така ситуація.
    Щоб ми мали змогу розібратися та Вам допомогти, просимо відправити лист на пошту з детальним описанням, та вказати номер телефону, з якого зверталися.

    Очікуємо на Ваше звернення
    З повагою, команда EasyPay.

    30.10.2023 at 14:26
    Відповісти
    Ірина

    Аналогічна ситуація, з 26.10 чекаю повторної відповідді, бо з першого разу не зрозуміли, що куп’юра в 500 грн впала у чековидавач, а не просто не була зарахована. І її там було видно через щілину якщо придивитися.
    Пару днів тому знову була біля того злочинного терміналу. Купюри вже не видно. Але про результати перевірки мені досі нічого не повідомили.

    04.11.2023 at 10:27
    Відповісти
      Служба Підтримки

      Доброго дня.
      Нам прикро, що виникла така ситуація.
      Щоб ми мали змогу розібратися та Вам допомогти, просимо відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua з детальним описанням, номером звернення та вказати номер телефону, з якого зверталися.

      Очікуємо на Ваше звернення
      З повагою, команда EasyPay.

      06.11.2023 at 14:33
      Відповісти
Ірина

Доброго дня. Мене звати Ірина.Я через Ваш сайт два рази поповнила сьогодні доньці номер телефону по 200 грн,це 400 грн,гроші з картки зняло але на рахунок не прийшло.Що мені робити?

Поверніть кошти будь-ласка, я мама одиночка,і в мене 8 діток.

30.10.2023 at 13:41
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!

    Просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту supportapp@easypay.ua та вказати перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснювали платіж, час платежу та номер телефону, який поповнювали.
    Очікуємо на Ваше звернення.

    З повагою, команда EasyPay.

    31.10.2023 at 13:45
    Відповісти
Оксана

Доброго дня скориставшись терміналом 16:12 м.Львів вул широка 81 хотіла придбати карточку леокарт вставила купюру 100 її прийняло і зразу термінал виключився позвонила на гарячу лінію все розказала , мені відповіли що будуть розбиратись,що можливо термінал не справний пройшло повідомлення через 2 дні що гроші не виявлено .Бачу це вже у вас таке не вперше вже !

18.12.2023 at 08:04
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Нам прикро, що виникла така ситуація.
    Щоб ми мали змогу розібратися та Вам допомогти, просимо відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua з детальним описанням, номером звернення та вказати номер телефону, з якого зверталися.

    Очікуємо на Ваше звернення
    З повагою, команда EasyPay.

    18.12.2023 at 15:34
    Відповісти
Ігор

При поповненні копюра провалилася нижче приймача,так як на дворі було темно а приймач ледь підсвічувувся і чуть нижче знаходиться отвір,і туди попали кошти,подзвонив обяснив ситуацію,сказали перевірять,пройшов час прийшла смс при перевірці терміналу купюри не було виявлено.”іспарилася”.Хай будуть ті 500 грн на ліки інкасатору. Запитав чи повинен бути там отвір ніхто не зміг пояснити,хотів скинути їм фото відео,відмовилися бо все прекрасно знають.

31.01.2024 at 11:49
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.

    Нам прикро, що з Вами трапилась подібна ситуація. Щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації та Вам допомогти, просимо відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua з детальним описанням, номером звернення та вказати номер телефону, з якого зверталися.
    Очікуємо на Ваше звернення.
    З повагою, команда EasyPay.

    31.01.2024 at 14:14
    Відповісти
Алла

Доброго вечора допоможіть мені код не приходить на телефон

27.02.2024 at 20:50
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Просимо Вас відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua з детальним описом труднощів, які у Вас виникають. Також у листі вкажіть, будь ласка, послугу, яку обираєте та номер мобільного, за яким здійснюється підтвердження.
    Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    28.02.2024 at 14:21
    Відповісти
Стас

Доброго дня як мені вернути акаунт в телеграмі якщо його зламали

29.02.2024 at 13:22
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Рекомендуємо звернутись з даним питанням до підтримки Telegram.
    З повагою, команда EasyPay.

    01.03.2024 at 14:02
    Відповісти
Павло

алло добрий день зробіть мені будь ласка код не приходить на telegram я не можу зайти свій акаунт вже пару днів відсилай код а код не приходить зробіть щось або наберіть до мене
093 420-52-17

10.03.2024 at 14:28
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Рекомендуємо звернутись з даним питанням до підтримки Telegram.
    З повагою, команда EasyPay.

    11.03.2024 at 14:04
    Відповісти
Олеся

Термінал забрав кошти 500 грн і для відправки потрібно було підтвердити по номеру телефона за несправності їхнього колл центру всі дзвінки обривалися. Техпідтримка ніяк на це не відреагувала. Самий жахливий сервіс яким я користувалась.

24.03.2024 at 18:34
Відповісти
    Служба Підтримки

    Добрий день.

    Перш за все, ми щиро приносимо вибачення за незручності, які у Вас виникли.
    Щоб ми мали можливість допомогти Вам у вирішенні даного питання — просимо відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua з детальним описом ситуації.
    Надайте, будь ласка, ІД операції або фото квитанції, якщо вона у Вас є в наявності.
    В іншому випадку, вкажіть повну адресу розташування терміналу або його номер, назву обраної послуги, рахунок, який Ви вказали та номінал внесених купюр.

    Очікуємо від Вас зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    25.03.2024 at 14:07
    Відповісти
Віра

Доброго дня! Почитала коментарі, і зрозуміла, що це шахрайські термінали, бо теж вставляла купюри по 500 грн і одну з них не зарахувало, але купюроприймач засвітився червоним, бо гроші ймовірно “зажувало”. Але після перевірки що? Правильно – гроші в терміналі не виявлено! І зв’язку з тими, хто перевіряв термінал, в операторів немає.

05.04.2024 at 10:41
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Нам прикро, що з Вами трапилась подібна ситуація. Щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації та Вам допомогти, просимо звернутись до нашої служби підтримки у найбільш зручний для Вас мессенджер:
    Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
    Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay!

    05.04.2024 at 14:09
    Відповісти
Павлина

Доброго дня,у мене з карточки зняли кошти хто що не знаю.

25.04.2024 at 12:55
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Для більш детального розгляду Вашого питання, просимо звернутись до нашої служби підтримки у найбільш зручний для Вас мессенджер:
    Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
    Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay!

    26.04.2024 at 14:03
    Відповісти
Залишити коментар