До уваги клієнтів Forward Bank
Forward Bank переходить на новий центр обробки карткових операцій і розпочинає співпрацю з Українським процесинговим центром (UPC).
Завдяки переходу на UPC банк матиме можливість оперативніше впроваджувати інноваційні технології та сервіси щодо оформлення та обслуговування платіжних карток.
Також разом з переходом на процесинговий центр UPC Forward запускає новий Інтернет-банк та впроваджує його мобільний додаток.
З 00:00 25.10.2018 по 23:59 26.10.2018 будуть тимчасово недоступні деякі сервіси та операції, а саме:
- інтернет-банк;
- встановлення і зміна PIN-коду за картками банку;
- будь-які операції за платіжними картками банку: розрахунки в торговельно-сервісній мережі, зняття готівки і поповнення карток (у банкоматах та касах), поповнення карткових рахунків за допомогою ПТКС за номером платіжної картки, переказ коштів через ПТКС з однієї платіжної картки на іншу;
- отримання інформації за картковими рахунками за допомогою IVR, Контакт-центру, Telegram;
- оформлення кредитних карток та кредитів готівкою.
Forward Bank рекомендує:
- здійснити всі необхідні платежі за допомогою Інтернет-банк до 24.10.2018;
- здійснити всі операції щодо поповнення карткових рахунків та зняття готівки до 24.10.2018;
- клієнтам–власникам кредитних карток банку з датами погашення з 24.10.2018 по 28.10.2018, внести кошти для погашення заборгованості до 22.10.2018 включно.
У період міграціі процесингового центру у разі виникнення запитань звертайтесь:
—до контакт-центру банку в Facebook, Telegram
— телефонуйте в контакт –центр за номером: 0 800 300 880
— звертатайтесь до будь-якого відділення банку.
Усі відділення банку будуть працювати в стандартному режимі, надаючи всі послуги, не пов’язані з використанням платіжних карток.