Ласкаво просимо на оновлений сайт EasyPay
Друзі, команда EasyPay представляє новий сайт easypay.ua. Інноваційний, розумний, сучасний. І найголовніше зручний. Ми будемо раді дізнатись ваші відгуки та враження від роботи оновленого сайту.
Що вам подобається? Які побажання щодо покращення інтерфейсу? Який функціонал варто додати на вашу думку? Можливо у вас є пропозиції, які стануть в нагоді або ви можете просто поділитись досвідом та враженнями, як користувач. Станьте частиною нового easypay.ua. З нетерпінням чекаємо на ваші відгуки.
Що ми вже зробили?
Оновлений дизайн. Інтерфейс нового easypay.ua, як повітря — простий та легкий, як і всі наші сервіси. Ми зробили красивий сайт, яким приємно користуватись, як з лептопу, так і з мобільного.
Процес оплати став ще зручнішим. Відтепер, сплачувати послуги стало ще легше та швидше. Найпопулярніші сервіси доступні в один клік відразу ж з головної сторінки.
Особистий кабінет. На зареєстрованих користувачів чекає ще більше додаткового функціоналу.
Підказки та Зворотній зв’язок. Ми допомагаємо вам розібратись з новими функціями, а ви в свою чергу, можете поділитись з нами, своїми побажаннями щодо оновлень на сайті.
EasyPay сьогодні — це всеукраїнський платіжний сервіс, завдяки якому українці сплачують більш ніж 2500 послуг онлайн на easypay.ua та офлайн у більш ніж 8500 терміналах по всій Україні. Оновлений сайт easypay.ua – це лише перший крок з усіх інновацій, які ми вже запроваджуємо. Залишайтесь з нами та дізнавайтесь першими про нові сервіси та послуги від EasyPay.
Ласкаво просимо на easypay.ua. Користуйтесь, оцінюйте та залишайте коментарі у формі зворотнього зв’язку. Ми приймемо до уваги усі побажання.
З повагою, команда EasyPay.
Сьогодні о 16:20 год. у м.Вільнянськ, Запорізької області в терміналі під номером 1042893, який знаходиться за адресою “Миколи Сироти 55″ мною було внесено на свій картковий рахунок Моно Банку 1500 грн, після натискання ” Сплатити”, термінал завис і вимагав увести якийсь незрозумілий код сертифікату, я відразу зателефонувала на номер, що вказаний на терміналі і пояснила проблему, відповіли що це технічний збій, коли з’явилась кнопка “вийти на головну”, порадили натиснути її, після чого на моніторі з’явилась технічна перерва. Мені відповіли, щоб я не турбувалась і гроші будуть зараховані. Через годину мені зателефонували і повідомили що відображається сума 600 грн і вони можуть їх повернути, на моє запитання -Де ділись ще 900 грн?! сказали що їм прикро і таке буває, будуть з’ясовувати до 15-ти діб! Але, я вносила свої кошти зараз і вони мені потрібні були зараз, а не через 15 днів!!! Треба писати на терміналах, що кошти зарахують через пів місяці і невідомо, зарахують їх взагалі чи ні! Це шахрайство, буду звертатись до прокуратури!!!
Доброго дня.
Відображається, що Ваше звернення було зафіксовано і знаходиться в роботі.
Дана ситуація є нестандартною. Ми прикладаємо максимум зусиль, щоб якнайшвидше надати Вам результати і вирішити дане питання.
Просимо очікувати зворотного зв’язку.
Дякуємо за розуміння.
З повагою, команда EasyPay.