Пошук

Ласкаво просимо на оновлений сайт EasyPay

41
1172

Друзі, команда EasyPay представляє новий сайт easypay.ua. Інноваційний, розумний, сучасний. І найголовніше зручний. Ми будемо раді дізнатись ваші відгуки та враження від роботи оновленого сайту.

Що вам подобається? Які побажання щодо покращення інтерфейсу? Який функціонал варто додати на вашу думку? Можливо у вас є пропозиції, які стануть в нагоді або ви можете просто поділитись досвідом та враженнями, як користувач. Станьте частиною нового easypay.ua. З нетерпінням чекаємо на ваші відгуки.

Що ми вже зробили?

Оновлений дизайн. Інтерфейс нового easypay.ua, як повітря — простий та легкий, як і всі наші сервіси. Ми зробили красивий сайт, яким приємно користуватись, як з лептопу, так і з мобільного.

Процес оплати став ще зручнішим. Відтепер, сплачувати послуги стало ще легше та швидше. Найпопулярніші сервіси доступні в один клік відразу ж з головної сторінки.

Особистий кабінет. На зареєстрованих користувачів чекає ще більше додаткового функціоналу.

 

Підказки та Зворотній зв’язок. Ми допомагаємо вам розібратись з новими функціями, а ви в свою чергу, можете поділитись з нами, своїми побажаннями щодо оновлень на сайті.

 

EasyPay сьогодні — це всеукраїнський платіжний сервіс, завдяки якому українці сплачують більш ніж 2500 послуг онлайн на easypay.ua та офлайн у більш ніж 8500 терміналах по всій Україні. Оновлений сайт easypay.ua – це лише перший крок з усіх інновацій, які ми вже запроваджуємо. Залишайтесь з нами та дізнавайтесь першими про нові сервіси та послуги від EasyPay.

Ласкаво просимо на easypay.ua. Користуйтесь, оцінюйте та залишайте коментарі у формі зворотнього зв’язку. Ми приймемо до уваги усі побажання.

З повагою, команда EasyPay.

Коментарі (41)

Олена

Добрий вечір! У мене проблема наступна. Завжди користувалась ізі пей для оплати комунальних послуг і квитанції відправляла на електронку. Зараз мені потрібна квитанція за травень, а вона не загружається. Це щось звязано з оновленням вашого сайту.? мені потрібна квитанція….

15.08.2018 at 22:19
Відповісти
    Customer Support EasyPay

    Доброго дня, Олена! Напишіть, будь ласка, вашу електронну адресу та ІД транзакції ми обов’язково відправимо Вам квитанцію, а токаж перевіримо чому Вам не надходять квитанції.

    16.08.2018 at 15:59
    Відповісти
Карина

Доброго вечора! Не отримала квитанцію ID 649174469. Чи можете надіслати на пошту?

05.09.2018 at 20:35
Відповісти
    Customer Support EasyPay

    Доброго дня! Відправили Вам на пошту квитанцію.

    06.09.2018 at 17:01
    Відповісти
Роман

24 августа отправил денежный перевод через ваш терминал, сегодня 7 сентября, деньги еще в пути, наверное, встречный ветер. Хотел узнать, когда дойдут?

07.09.2018 at 21:56
Відповісти
    Customer Support EasyPay

    Добрый день! Для более детального рассмотрения вашего вопроса, укажите, пожалуйста, ИД-транзакции или номер квитанции.

    11.09.2018 at 16:03
    Відповісти
Анастасия

Ничего не работает!!! Не могу ни зайти в свой аккаунт ни зарегистрироваться, ни сбросить пароль !!!

31.10.2018 at 10:59
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Здравствуйте, Анастасия!
    Укажите, пожалуйста, номер телефона, который зарегистрирован в Вашем аккаунте, рассмотрим причину.

    31.10.2018 at 11:30
    Відповісти
Anastasia

Доброго дня) Нещодавно через easy pay кидала дівчинці на карту гроші за покупку. Минуло 2 дні, а гроші досі не надійшли. Впродовж якого часу вони можуть надходити? Якщо вони не надійдуть, чи можна їх повернути?

25.11.2018 at 19:40
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Добрий день, Анастасіє!
    Просимо Вас вказати ID операції/квитанції, щоб ми розглянули причину.

    26.11.2018 at 11:07
    Відповісти
Юлія

доброго дня.де можна роздрукувати квитанції ,якщо не зареєстрований? дякую
№ 100528594 та №100526684

16.01.2019 at 21:17
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Добрий день, Юліє!
    Надішліть, будь ласка, на Email call-center@easypay.ua запит на отримання квитанцій.
    У запиті вкажіть:
    – дату платежів;
    – назви послуг;
    – ідентифікатори (номер рахунку / договору / телефону);
    – перші 6 і останні 4 цифри номеру карти;
    – суми платежів.
    У відповідь Вам будуть відправлені квитанції.

    18.01.2019 at 13:32
    Відповісти
Василь

Доброго дня… Я оплачував рахунок (14258663) і мені потрібна квитанцію про оплату… Ви можете отправити її на мій емеїл??

08.03.2019 at 20:37
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Добрий вечір!
    Надішліть, будь ласка, запит на отримання квитанції на Email call-center@easypay.ua
    В запиті вкажіть:
    – номер рахунку/гаманця/тощо
    – суму платежу
    – адресу/номер терміналу
    – дату оплати та приблизний час

    12.03.2019 at 20:15
    Відповісти
Василь Сопуляк

Доброго дня ! Перешліть будь-ласка мені квитанцію ID операції: 700258184 на sopuliak@gmail.com Дякую 🙂

26.03.2019 at 14:45
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Добрий день!
    Надішліть, будь ласка, запит на квитанцію на Email call-center@easypay.ua
    В запиті вкажіть:
    – суму платежу (також к-ть та номінал внесених купюр);
    – дату та час оплати;
    – номер гаманця;
    – адресу/номер терміналу.

    26.03.2019 at 15:26
    Відповісти
Вячеслав

Здравствуйте. У меня проблемка если я закинул деньги через терминал не на тот кошелёк я их могу ещё как то вернуть?

22.07.2019 at 11:17
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Здравствуйте, Вячеслав!
    Отправьте, пожалуйста, запрос на Email call-center@easypay.ua
    В письме укажите номер транзакции или предоставьте фото квитанции.

    22.07.2019 at 11:51
    Відповісти
Маріанна

Як взнати куди відправлена квитанція 4057542?

31.08.2019 at 13:17
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Добрий день, Маріанно!
    В нашій системі інший формат номеру квитанції.
    Вкажіть, будь ласка, перші 6 та останні 4 цифри номеру карти, з балансу якої кошти списувались. Також дату та суму платежу.

    02.09.2019 at 13:59
    Відповісти
Иосиф

Здравствуйте, подскажите пополнял карту через терминал, когда пройдет платеж? ИД: 745087328

04.09.2019 at 11:45
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Здравствуйте!
    Ваш платеж находится в обработке.
    Мы сделаем всё возможное, чтобы ускорить перевод средств.
    Приносим наши искренние извинения за созданные неудобства.

    04.09.2019 at 14:12
    Відповісти
Марія

Доброго дня.16.08.19 я відправила кошти в Львівобленерго.Квитанцію термінал видав,а кошти не прийшли.Номер квитанції 18124-56659-57794,термінал 56659.Сума 370грн.,16.08.2019. 13:24:43.Прошу відповісти де кошти,і хто поверне мені кошти(пеню),яку мені нарахували за неоплату.

11.09.2019 at 12:01
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Здравствуйте, Мария!
    Отправьте, пожалуйста, фото квитанции на Email call-center@easypay.ua
    Заранее благодарны!

    11.09.2019 at 13:09
    Відповісти
Дана

Здравствуйте, отправьте, пожалуйста квитанцию id 748379426 на емейл Dana@gazpribor.com.ua

16.09.2019 at 08:47
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Здравствуйте, Дана!
    Укажите номер счета, баланс которого пополняли, сумму платежа, а также последние 4 цифры номера карты. После Вам будет отправлена квитанция.

    16.09.2019 at 15:08
    Відповісти
Anton

При регистрации, ошибка, сервер не отвечает, как зарегистрироваться?

03.11.2019 at 10:12
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Здравствуйте, Антон!
    Укажите, пожалуйста, номер телефона, под которым пытались пройти регистрацию.

    04.11.2019 at 11:48
    Відповісти
Саня

Как узнать номер кошэлька

07.01.2020 at 14:52
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Здравствуйте!
    Основной кошелек был заменен на виртуальную карту. Баланс с основного кошелька переведен на баланс виртуальной карты.
    Виртуальная карта EasyPay не имеет номера, срока действия и CVV2/CVC2-кода. Идентификация карты происходит по номеру телефона, под которым зарегистрирован пользователь в EasyPay. Таким же образом (по номеру телефона) происходит и пополнение виртуальной карты.

    Другие кошельки остаются без изменений и располагаются в соответствующем разделе “Кошельки”. Если у Вас нет кошелька, его можно создать лишь на сайте, но не в приложении ( https://easypay.ua/profile/wallets ).
    После добавления кошелька на сайте в приложении также появится раздел “Кошельки”, где и будет отображаться номер кошелька.

    08.01.2020 at 14:05
    Відповісти
Екатерина

Не выдало квитанцию, как её найти?

10.02.2020 at 19:39
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Здравствуйте, Екатерина!

    Просим Вас указать:
    – первые 6 и последние 4 цифры номера карты, с помощью которой оплачивали;
    – дату платежа;
    – сумму оплаты;
    – номер счета, который пополняли.

    Квитанция будет отправлена на Ваш Email.

    10.02.2020 at 21:22
    Відповісти
OLEKSII

Скидывал 350 гривен плюс 5 гривен комтсии

18.05.2020 at 10:48
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Здравствуйте!

    Квитанцию отправили на Ваш Email.
    С уважением, команда EasyPay!

    18.05.2020 at 14:19
    Відповісти
Андрій

Все владнали ваш кол центр. Дякую

10.07.2020 at 22:59
Відповісти
Юлія

Потрібна квитанція ID852420457. Дякую!

27.08.2020 at 14:01
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Добрий день, Юліє!

    Квитанція відправлена на Ваш Email.

    27.08.2020 at 14:52
    Відповісти
Людмила

Доброго дня перекинула кошти по реквізитам,а квитанцію не видало,як її знайти? Дякую

26.12.2022 at 11:15
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Просимо звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03 або написавши лист на пошту supportapp@easypay.ua та надати необхідну для пошуку платежу інформацію, а саме:
    – дату і час здійснення платежу;
    – номер рахунку, та контактний номер телефону, який Ви вводили;
    – номер терміналу, якщо платіж був здійснений готівкою;
    – перші 6 та останні 4 цифри картки, якщо платіж був онлайн;
    – внесену суму та купюри.
    Очікуємо на Ваше звернення.

    З повагою, команда EasyPay.

    26.12.2022 at 16:36
    Відповісти
Яна

Сьогодні о 16:20 год. у м.Вільнянськ, Запорізької області в терміналі під номером 1042893, який знаходиться за адресою “Миколи Сироти 55″ мною було внесено на свій картковий рахунок Моно Банку 1500 грн, після натискання ” Сплатити”, термінал завис і вимагав увести якийсь незрозумілий код сертифікату, я відразу зателефонувала на номер, що вказаний на терміналі і пояснила проблему, відповіли що це технічний збій, коли з’явилась кнопка “вийти на головну”, порадили натиснути її, після чого на моніторі з’явилась технічна перерва. Мені відповіли, щоб я не турбувалась і гроші будуть зараховані. Через годину мені зателефонували і повідомили що відображається сума 600 грн і вони можуть їх повернути, на моє запитання -Де ділись ще 900 грн?! сказали що їм прикро і таке буває, будуть з’ясовувати до 15-ти діб! Але, я вносила свої кошти зараз і вони мені потрібні були зараз, а не через 15 днів!!! Треба писати на терміналах, що кошти зарахують через пів місяці і невідомо, зарахують їх взагалі чи ні! Це шахрайство, буду звертатись до прокуратури!!!

10.05.2024 at 17:57
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Відображається, що Ваше звернення було зафіксовано і знаходиться в роботі.
    Дана ситуація є нестандартною. Ми прикладаємо максимум зусиль, щоб якнайшвидше надати Вам результати і вирішити дане питання.
    Просимо очікувати зворотного зв’язку.
    Дякуємо за розуміння.

    З повагою, команда EasyPay.

    13.05.2024 at 14:24
    Відповісти
Залишити коментар