Ласкаво просимо на оновлений сайт EasyPay
Друзі, команда EasyPay представляє новий сайт easypay.ua. Інноваційний, розумний, сучасний. І найголовніше зручний. Ми будемо раді дізнатись ваші відгуки та враження від роботи оновленого сайту.
Що вам подобається? Які побажання щодо покращення інтерфейсу? Який функціонал варто додати на вашу думку? Можливо у вас є пропозиції, які стануть в нагоді або ви можете просто поділитись досвідом та враженнями, як користувач. Станьте частиною нового easypay.ua. З нетерпінням чекаємо на ваші відгуки.
Що ми вже зробили?
Оновлений дизайн. Інтерфейс нового easypay.ua, як повітря — простий та легкий, як і всі наші сервіси. Ми зробили красивий сайт, яким приємно користуватись, як з лептопу, так і з мобільного.
Процес оплати став ще зручнішим. Відтепер, сплачувати послуги стало ще легше та швидше. Найпопулярніші сервіси доступні в один клік відразу ж з головної сторінки.
Особистий кабінет. На зареєстрованих користувачів чекає ще більше додаткового функціоналу.
Підказки та Зворотній зв’язок. Ми допомагаємо вам розібратись з новими функціями, а ви в свою чергу, можете поділитись з нами, своїми побажаннями щодо оновлень на сайті.
EasyPay сьогодні — це всеукраїнський платіжний сервіс, завдяки якому українці сплачують більш ніж 2500 послуг онлайн на easypay.ua та офлайн у більш ніж 8500 терміналах по всій Україні. Оновлений сайт easypay.ua – це лише перший крок з усіх інновацій, які ми вже запроваджуємо. Залишайтесь з нами та дізнавайтесь першими про нові сервіси та послуги від EasyPay.
Ласкаво просимо на easypay.ua. Користуйтесь, оцінюйте та залишайте коментарі у формі зворотнього зв’язку. Ми приймемо до уваги усі побажання.
З повагою, команда EasyPay.
Добрий вечір! У мене проблема наступна. Завжди користувалась ізі пей для оплати комунальних послуг і квитанції відправляла на електронку. Зараз мені потрібна квитанція за травень, а вона не загружається. Це щось звязано з оновленням вашого сайту.? мені потрібна квитанція….
Доброго дня, Олена! Напишіть, будь ласка, вашу електронну адресу та ІД транзакції ми обов’язково відправимо Вам квитанцію, а токаж перевіримо чому Вам не надходять квитанції.
Доброго вечора! Не отримала квитанцію ID 649174469. Чи можете надіслати на пошту?
Доброго дня! Відправили Вам на пошту квитанцію.
24 августа отправил денежный перевод через ваш терминал, сегодня 7 сентября, деньги еще в пути, наверное, встречный ветер. Хотел узнать, когда дойдут?
Добрый день! Для более детального рассмотрения вашего вопроса, укажите, пожалуйста, ИД-транзакции или номер квитанции.
Ничего не работает!!! Не могу ни зайти в свой аккаунт ни зарегистрироваться, ни сбросить пароль !!!
Здравствуйте, Анастасия!
Укажите, пожалуйста, номер телефона, который зарегистрирован в Вашем аккаунте, рассмотрим причину.
Доброго дня) Нещодавно через easy pay кидала дівчинці на карту гроші за покупку. Минуло 2 дні, а гроші досі не надійшли. Впродовж якого часу вони можуть надходити? Якщо вони не надійдуть, чи можна їх повернути?
Добрий день, Анастасіє!
Просимо Вас вказати ID операції/квитанції, щоб ми розглянули причину.
доброго дня.де можна роздрукувати квитанції ,якщо не зареєстрований? дякую
№ 100528594 та №100526684
Добрий день, Юліє!
Надішліть, будь ласка, на Email call-center@easypay.ua запит на отримання квитанцій.
У запиті вкажіть:
– дату платежів;
– назви послуг;
– ідентифікатори (номер рахунку / договору / телефону);
– перші 6 і останні 4 цифри номеру карти;
– суми платежів.
У відповідь Вам будуть відправлені квитанції.
Доброго дня… Я оплачував рахунок (14258663) і мені потрібна квитанцію про оплату… Ви можете отправити її на мій емеїл??
Добрий вечір!
Надішліть, будь ласка, запит на отримання квитанції на Email call-center@easypay.ua
В запиті вкажіть:
– номер рахунку/гаманця/тощо
– суму платежу
– адресу/номер терміналу
– дату оплати та приблизний час
Доброго дня ! Перешліть будь-ласка мені квитанцію ID операції: 700258184 на sopuliak@gmail.com Дякую 🙂
Добрий день!
Надішліть, будь ласка, запит на квитанцію на Email call-center@easypay.ua
В запиті вкажіть:
– суму платежу (також к-ть та номінал внесених купюр);
– дату та час оплати;
– номер гаманця;
– адресу/номер терміналу.
Здравствуйте. У меня проблемка если я закинул деньги через терминал не на тот кошелёк я их могу ещё как то вернуть?
Здравствуйте, Вячеслав!
Отправьте, пожалуйста, запрос на Email call-center@easypay.ua
В письме укажите номер транзакции или предоставьте фото квитанции.
Як взнати куди відправлена квитанція 4057542?
Добрий день, Маріанно!
В нашій системі інший формат номеру квитанції.
Вкажіть, будь ласка, перші 6 та останні 4 цифри номеру карти, з балансу якої кошти списувались. Також дату та суму платежу.
Здравствуйте, подскажите пополнял карту через терминал, когда пройдет платеж? ИД: 745087328
Здравствуйте!
Ваш платеж находится в обработке.
Мы сделаем всё возможное, чтобы ускорить перевод средств.
Приносим наши искренние извинения за созданные неудобства.
Доброго дня.16.08.19 я відправила кошти в Львівобленерго.Квитанцію термінал видав,а кошти не прийшли.Номер квитанції 18124-56659-57794,термінал 56659.Сума 370грн.,16.08.2019. 13:24:43.Прошу відповісти де кошти,і хто поверне мені кошти(пеню),яку мені нарахували за неоплату.
Здравствуйте, Мария!
Отправьте, пожалуйста, фото квитанции на Email call-center@easypay.ua
Заранее благодарны!
Здравствуйте, отправьте, пожалуйста квитанцию id 748379426 на емейл Dana@gazpribor.com.ua
Здравствуйте, Дана!
Укажите номер счета, баланс которого пополняли, сумму платежа, а также последние 4 цифры номера карты. После Вам будет отправлена квитанция.
При регистрации, ошибка, сервер не отвечает, как зарегистрироваться?
Здравствуйте, Антон!
Укажите, пожалуйста, номер телефона, под которым пытались пройти регистрацию.
Как узнать номер кошэлька
Здравствуйте!
Основной кошелек был заменен на виртуальную карту. Баланс с основного кошелька переведен на баланс виртуальной карты.
Виртуальная карта EasyPay не имеет номера, срока действия и CVV2/CVC2-кода. Идентификация карты происходит по номеру телефона, под которым зарегистрирован пользователь в EasyPay. Таким же образом (по номеру телефона) происходит и пополнение виртуальной карты.
Другие кошельки остаются без изменений и располагаются в соответствующем разделе “Кошельки”. Если у Вас нет кошелька, его можно создать лишь на сайте, но не в приложении ( https://easypay.ua/profile/wallets ).
После добавления кошелька на сайте в приложении также появится раздел “Кошельки”, где и будет отображаться номер кошелька.
Не выдало квитанцию, как её найти?
Здравствуйте, Екатерина!
Просим Вас указать:
– первые 6 и последние 4 цифры номера карты, с помощью которой оплачивали;
– дату платежа;
– сумму оплаты;
– номер счета, который пополняли.
Квитанция будет отправлена на Ваш Email.
Скидывал 350 гривен плюс 5 гривен комтсии
Здравствуйте!
Квитанцию отправили на Ваш Email.
С уважением, команда EasyPay!
Все владнали ваш кол центр. Дякую
Потрібна квитанція ID852420457. Дякую!
Добрий день, Юліє!
Квитанція відправлена на Ваш Email.
Доброго дня перекинула кошти по реквізитам,а квитанцію не видало,як її знайти? Дякую
Доброго дня!
Просимо звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03 або написавши лист на пошту supportapp@easypay.ua та надати необхідну для пошуку платежу інформацію, а саме:
– дату і час здійснення платежу;
– номер рахунку, та контактний номер телефону, який Ви вводили;
– номер терміналу, якщо платіж був здійснений готівкою;
– перші 6 та останні 4 цифри картки, якщо платіж був онлайн;
– внесену суму та купюри.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Сьогодні о 16:20 год. у м.Вільнянськ, Запорізької області в терміналі під номером 1042893, який знаходиться за адресою “Миколи Сироти 55″ мною було внесено на свій картковий рахунок Моно Банку 1500 грн, після натискання ” Сплатити”, термінал завис і вимагав увести якийсь незрозумілий код сертифікату, я відразу зателефонувала на номер, що вказаний на терміналі і пояснила проблему, відповіли що це технічний збій, коли з’явилась кнопка “вийти на головну”, порадили натиснути її, після чого на моніторі з’явилась технічна перерва. Мені відповіли, щоб я не турбувалась і гроші будуть зараховані. Через годину мені зателефонували і повідомили що відображається сума 600 грн і вони можуть їх повернути, на моє запитання -Де ділись ще 900 грн?! сказали що їм прикро і таке буває, будуть з’ясовувати до 15-ти діб! Але, я вносила свої кошти зараз і вони мені потрібні були зараз, а не через 15 днів!!! Треба писати на терміналах, що кошти зарахують через пів місяці і невідомо, зарахують їх взагалі чи ні! Це шахрайство, буду звертатись до прокуратури!!!
Доброго дня.
Відображається, що Ваше звернення було зафіксовано і знаходиться в роботі.
Дана ситуація є нестандартною. Ми прикладаємо максимум зусиль, щоб якнайшвидше надати Вам результати і вирішити дане питання.
Просимо очікувати зворотного зв’язку.
Дякуємо за розуміння.
З повагою, команда EasyPay.