Пошук

Ощадбанк про значення платіжних терміналів у роботі банку

0
150

Повномасштабне вторгнення змінило банківський сектор та бізнес у цілому. Воно вплинуло не лише на стратегії компаній, а й на потреби, запити та вимоги клієнтів. Сьогодні недостатньо пропонувати зручний застосунок чи знижену комісію на послуги — бізнес має бути соціально активним, лояльним та доступним у будь-який час.

Редакція блогу EasyPay продовжує досліджувати зміни в роботі, продуктах і цінностях, цікавитись планами на майбутнє і розповідати про головні переваги співпраці з нашим платіжним сервісом. Ми поспілкувалися з Володимиром Москаленком, директором департаменту електронної комерції та платіжних засобів Ощадбанку. Головні тези з розмови зібрали нижче 👇


Партнер EasyPay: Ощадбанк — державний банк, який є одним із найбільших і найстаріших в Україні. На початку вторгнення він запровадив для своїх клієнтів кредитні канікули та залишив кредитні ліміти по картках. Від початку повномасштабного вторгнення Ощад залучив майже 2 млн нових клієнтів і відкрив понад 3,8 млн нових карткових рахунків. Нещодавно банк запустив мобільні відділення на базі автофургонів задля того, щоб клієнти у прифронтових населених пунктах мали доступ до фінансових послуг. Ощадбанк є учасником «єОселя», POWER BANKING, Фонду гарантування вкладів тощо.

Спікер: Володимир Москаленко, директор департаменту електронної комерції та платіжних засобів.

Володимир Москаленко, директор департаменту електронної комерції та платіжних засобів Ощадбанку, розказав в інтерв'ю EasyPay про попит клієнтів на безготівковий розрахунок, плани на майбутнє та переваги дистанційного поповнення

Про що говоримо: про важливість небанківських фінансових установ у банківському секторі, ексклюзивне партнерство Ощадбанку з EasyPay, попит на поповнення карток серед клієнтів та плани на 2024 рік.

Цитата: «Співпраця [з небанківськими фінансовими установами — прим. ред.] сприяє інноваціям та розвитку нових технологій у фінансовому секторі, оскільки дозволяє розуміти потреби клієнтів та розширювати свої можливості».


«Небанківська фінансова установа — невіддільна складова фінансової інфраструктури»

Дехто вважає, що небанківські фінансові установи концентруються виключно на технологіях швидкого, безпечного і безперебійного здійснення платежів, але це не так. Їхня робота значно ширша: компанії досліджують клієнтську поведінку, звички та вподобання, тримають у фокусі уваги абсолютно всі складові життя людини та бізнесу, що пов’язані з платежами. У певних аспектах вони навіть попереду ринку та наших уявлень про майбутнє.

Завдяки такому партнерству банки можуть залучати нових клієнтів, підвищувати лояльність і забезпечувати конкурентоспроможність на ринку. Співпраця сприяє інноваціям та розвитку нових технологій у фінансовому секторі.

Ексклюзивно в EasyPay клієнти Ощаду поповнюють свої картки без комісії

Ощад досить давно і напрочуд плідно співпрацює з EasyPay. Ми починали роботу з платіжним сервісом як банк-екваєр* для комунальних та державних платежів в інтернеті, оплати послуг провайдерів мобільного та інтернет-зв’язку і платежів роздрібних торговців. Наступний проєкт впровадження сервісу поповнення карток у мережі EasyPay через еквайринг Ощадбанку. У серпні 2023 року наші клієнти отримали ексклюзивну можливість поповнювати картки готівкою в мережі терміналів EasyPay без комісії. Завдяки цьому рішенню зріс обсяг операцій у мережі, частка яких становить майже 20%, а наші клієнти отримали ще один спосіб будь-де та будь-коли поповнювати картки Ощаду.


*Банк-екваєр — фінансова установа, яка приймає інформацію про транзакцію від підприємства та відправляє її платіжній системі, а також здійснює розрахунок за цими транзакціями з торговцями.


У терміналах EasyPay доступне безкомісійне поповнення карток Ощадбанк.

Клієнти звикли до безготівкового розрахунку, тому часто користуються послугою поповнення

Попри те що більшість наших клієнтів — це власники зарплатних, пенсійних та соціальних карток, послуга поповнення є вкрай популярною. Клієнти Ощаду звикли проводити оплату безготівково, тим більше що банк пропонує привабливі умови нарахування відсотків на залишок коштів на картковому рахунку. З послугою «Мобільні заощадження» можна отримувати додатковий дохід за розміщення власних коштів на картковому рахунку. Процентна ставка у гривні у тарифному пакеті «Зарплатний» становить 6% річних, а для інших тарифних пакетів — 4% річних. Це теж певною мірою спонукає людей більше користуватись картками.

Власна мережа Ощаду налічує 2 560 терміналів, які ми традиційно встановлюємо в приміщеннях банку та зонах самообслуговування. Клієнти звикли до того, що в будь-якому відділенні можна здійснити повний комплекс банківських операцій. Проте в неробочий час не завжди є можливість скористатись терміналом. У такому випадку зручніше скористатись терміналами EasyPay, що встановлені в зручних для клієнтів місцях та мають розширений час роботи — в торговельних центрах, магазинах, на вулиці тощо.


Платіжний сервіс EasyPay працює на ринку понад 15 років і налічує більш ніж 23 000 терміналів на всій території України.

На сайті, у застосунку та через платіжний термінал користувачі можуть поповнювати банківські картки, оплачувати комунальні, телебачення та інтернет, купувати проїзні квитки, оформлювати страхування, здійснювати платежі в бюджет, донатити тощо.


Попит на дистанційне здійснення фінансових операцій зростатиме

Чи зникнуть банківські відділення, чи є зараз попит на дистанційне здійснення фінансових послуг, чи поповнюють зараз українці картки через термінали - розповідає Володимир Москаленко, директор департаменту електронної комерції та платіжних засобів.

З розвитком кредитування** у клієнтів завжди буде необхідність поповнювати картки для погашення заборгованості. А враховуючи те, що відкриття відділень не завжди економічно доцільне для банків, попит на дистанційні канали здійснення фінансових операцій зростатиме. Це стосується зокрема платіжних терміналів, які зазвичай працюють цілодобово та встановлені в різноманітних доступних місцях. При цьому, напевне, буде зменшуватись обсяг операцій з оплати послуг у терміналі через зростання популярності мобільних застосунків, інтернет-платформ тощо.

Останнім часом на ринку з’явилась послуга поповнення карток через торговий POS-термінал. Але якщо розглядати всі переваги та недоліки, поповнення карток у стаціонарних терміналах поки що більш зручне.


** Кількість кредитних операцій постійно зростає. У 2022 році було встановлено кредитних лімітів на суму 1,26 млрд грн, а обсяг таких кредитів за 2023 рік зріс на 93% та становить понад 2,44 млрд грн.

Джерело: Ощадбанк


Постійний розвиток сервісів і впровадження нових послуг — основа роботи Ощаду

На поточний 2024 рік ми запланували реалізацію флагманського продукту ОщадPAY на платформі iOS і впровадження онлайн-онбордингу фізичних та юридичних осіб. А з EasyPay зараз активно працюємо над підвищенням лімітів операцій на суму до 150 тис. грн з ідентифікацією через державний застосунок «Дія». Тому чекайте!

Тетяна Тодосійчук
Всі статті автора
Редактор блогу
Всі статті автора
Залишити коментар