Пошук

Погляд зсередини: керівник техвідділу EasyPay про флагманський термінал, роботу команди та зміни в компанії

0
359

Великі ідеї, віра у свої можливості та впевненість людей у власних силах рухають світ уперед. А кожна компанія ― це свій маленький світ. Тому редакція EasyPay продовжує знайомити вас із тими, хто розвиває та вдосконалює наш платіжний сервіс. Зустрічайте нове інтерв’ю із серії «Люди EasyPay»!

Ми поговорили з Анатолієм Сидоренком, керівником технічного відділу. Він розказав про свої обов’язки, особливості флагманського термінала EasyPay, зміни в компанії за час повномасштабного вторгнення, а також поділився принципами керування командою. Готові дізнатися більше? Читайте далі 👇

Як давно ви працюєте в EasyPay та які обов’язки виконуєте?

Керівник технічного відділу EasyPay розповів про свою роботу та розвиток компанії.

Я прийшов в EasyPay на посаду керівника техвідділу 4 роки тому. До цього працював виконавчим директором в іншій компанії, але хотів знайти щось нове та цікаве ― і ось я тут. У мої обов’язки входить розробка стратегії розвитку відділу, технічна підтримка в питаннях пов’язаних із мережею терміналів, вдосконалення програмного забезпечення тощо. Словом, відповідаю за справну роботу терміналів і керую командою техвідділу.

Коли я почав працювати, ми займалися підтримкою мережі, яка складалася з більш ніж 18 000 терміналів, сьогодні в EasyPay їх понад 23 000. Зі збільшенням роботи розширювалася і кількість співробітників ― спочатку в команді працювало 4 людини, а тепер їх 22. Раніше всі займалися всім, але з часом ми почали звужувати спеціалізації та шукати нових людей. Сьогодні команда глибоко розуміється на технічних і технологічних процесах та здатна вирішувати більшість проблем, які виникають. Завдяки низькій «текучці» [прим. ред. плинності кадрів], у відділі сформувався кістяк співробітників, які чітко розуміють свої обов’язки та відповідають за безперебійну роботу мережі.

Чим саме займається техвідділ EasyPay?

Наше головне завдання ― зробити так, щоб термінал завжди був готовий приймати гроші. Якщо він не працює, потрібно з’ясувати чому й усунути проблему. Також відділ займається пошуком, тестуванням та впровадженням нових зразків обладнання, які можуть покращити наші технологічні рішення. Ми маємо службу підтримки партнерів та сервісний центр, де виконуємо ремонт обладнання будь-якої складності.

Ще є доволі трудомісткий проєкт ― обслуговування міської мережі терміналів продажу квитків «Київ Цифровий». Вони розташовані на станціях метро, швидкісного трамвая та зупинках громадського транспорту ― разом їх більш ніж 500 пристроїв. Ми тісно співпрацюємо з містом і забезпечуємо працездатність мережі. Зізнаюся, це доволі складний проєкт: за якістю роботи спостерігає практично вся громадськість міста, а мережа терміналів має нестандартне обладнання та більш складну організацію, тому ми витрачаємо значні ресурси на її підтримку.

Розкажіть про флагманський термінал EasyPay та вашу роль у його розробці

Флагманський термінал EasyPay - це сучасна модель ПТКС, яка має довершений дизайн та високу продуктивність.

Свого часу на мої «плечі» лягла організація виробництва флагманського термінала. Коли я прийшов, вже були затверджені дизайн і перелік обладнання, але сталася затримка з боку постачальника й мені довелося самостійно шукати потрібні компоненти й організовувати виготовлення та збирання «коробки». Термінал з’явився наприкінці 2019 року. За перший рік роботи ми зібрали близько 800 виробів, які одразу пішли в мережу та стали доволі популярними попри високу вартість.

Якщо говорити про особливості, то «фішка» флагманського термінала ― це дизайн. Нам вдалося створити зовнішньо довершений і гармонійний виріб (мабуть, тому його й намагаються копіювати). Ми навіть замовляли спеціальні монітори з підвищеним рівнем яскравості під цю модель. У всьому іншому термінали зараз більш-менш схожі, компанії вийшли на максимальний рівень продуктивності та мінімальний час обробки запиту.

Проте ми продовжуємо працювати над цим проєктом: щось спрощуємо чи ускладнюємо, додаємо або прибираємо ― робимо все, спираючись на свій досвід і потреби ринку. Тому чекайте!

З якими викликами найчастіше стикається команда техвідділу?

Наш відділ намагається не доводити до викликів ― усе має працювати стабільно. Я стараюся зробити роботу, з одного боку, рутиною, щоб усе було прозоро і зрозуміло, а з іншого, ― щоб ця рутина стала цікавою. Ми не можемо дозволяти собі часто помилятися. І я похвалюся, що за останній час команда фактично не «спіймала» жодної серйозної проблеми з нашої вини. Для технічного відділу відсутність неприємностей ― це велике досягнення.

Який ви керівник?

Я керую за двома принципами: 

  • Делегуй повноваження. На цьому розумінні лежить принцип управління будь-чим. Бо, якщо я завтра захворію, що далі? Процеси зупиняться, співробітники розгубляться, а компанія ― розпадеться? Я проти такого підходу, це впливає і на ефективність роботи, і на розвиток співробітників.
  • Свою роботу має бути соромно робити погано. Я просто дивлюся людині у вічі, їй стає соромно (сподіваюсь), вона йде та все переробляє.

Також я вважаю, що керівник має вести за собою. Я зазвичай сам займаюсь новим завданням, потім «штовхаю» на нього підлеглих і через 1-2  місяці відходжу вбік. Рішення росте само собою, але під моїм наглядом.

Як змінився EasyPay за час повномасштабного вторгнення?

Як на мене, компанія не змінилася, лише стала більш монолітною у своїх принципах. Зібраність, швидкість реакції, впевненість у собі, націленість на результат ― усе це було й до повномасштабної війни, однак тепер ми «не п’ятірня, як було раніше, а кулак». За цей час також зміцнилися паралельні зв’язки та з’явилося більше свободи маневрів для керівників середньої ланки. Надзвичайно важливо вибудовувати децентралізоване управління, щоб до керівництва доходили лише важливі ланцюжки, а вся дрібна павутинка залишалася внизу. Це допомагає швидше й ефективніше розв’язувати проблеми.

Я можу без погодження приймати рішення, і, якщо вони будуть неправильними ― мене не почнуть карати, а донесуть, чому це була помилка та дадуть можливість все виправити. Я маю поле для власних рішень і не повинен узгоджувати все в дрібницях. Мені це дуже подобається.

Що для вас означає успіх, чи досягли ви його в роботі?

Співробітник EasyPay про успіх, принципи керування командою та розробку флагманського платіжного термінала.

Важко сказати ― людина завжди чимось незадоволена. Я переконаний, що успіх має приходити щодня. Якщо ви вважаєте, що досягли його ― час прощатися. Я не приймаю моменти успіху, бо це вже пройдений етап. Людина повинна розвиватися і в 5 років, і в 55, а якщо з’являється думка, що вдалося всього досягти ― це кінець.

У мене завжди є ціль ― бути не гірше, ніж я зараз. А це дуже складно. 

Дайте три поради від керівника співробітнику 

  1. Будь пунктуальним.
  2. Бери відповідальність за свою роботу й не перекладай її на інших.
  3. Не будь ледарем.

Як би ви описали EasyPay одним словом?

EasyPay це швидкість!

Також рекомендуємо прочитати попереднє інтерв’ю із серії «Люди EasyPay»«Погляд зсередини: Tech Lead компанії про довготривалу роботу в EasyPay» з Олексієм Юрченком.

Слідкуйте за головними новинами зі світу фінансів і технологій та оновленнями компанії EasyPay в нашому Telegram-каналі 👇

Тетяна Тодосійчук
Всі статті автора
Редактор блогу
Всі статті автора
Залишити коментар