Поиск

Как вернуть средства при ошибочном пополнения счета

119
4414

Пополнение мобильного — дело одной минуты. Иногда в спешке мы можем ошибиться цифрой в номере и деньги ошибочно поступят на чужой счёт. На примере популярных операторов мобильной связи, рассказываем, как вернуть средства в такой ситуации.

Lifecell/Vodafone

При ошибочном пополнении мобильного на номер Lifecell/Vodafone необходимо:

  1. Обратиться в Службу поддержки мобильного оператора.
  2. Написать заявление о возврате средств, приложить квитанцию и обратиться в сервисный центр.
  3. Сервисный центр рассматривает заявление и перечисляет сумму на правильный номер.

Важно: В сервисном центре рассматриваются только заявления с ошибкой в 1-2 цифрах номера пополнения. Если номер не совпадает полностью — заявление не рассматривается.

Дополнительные подробности процедуры возврата средств стоит уточнять у своего мобильного оператора.

Коментарі (119)

Віхліщук Валерій

Возврат средств. ошибочно отправлены на номер 0999605812 квитанция прилагается. надо на номер 0999608512 Віхліщук Валерій Анатолійович. паспорт прикладаю

02.06.2022 at 08:13
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Для вирішення даного питання, просимо Вас звернутися безпосередньо до підтримки мобільного оператору Vodafone, так як у нас відсутня можливість відхиляти платежі по даному сервісу.
    Це можна зробити, зателефонувавши за номером 111 з мобільного або відвідати відділення мобільного оператора Vodafone.
    З повагою, команда EasyPay

    17.06.2022 at 16:15
    Ответить
      Наталія

      Я хотіла з лайфа вивести гроші на банківську картку, а вивела на водафон у мене немає ні номера ні квитанції я даже не зрозуміла як це получилася, як мені вернути гроші

      14.08.2022 at 02:52
      Ответить
        Служба Підтримки

        Доброго дня!
        Будь ласка, вкажіть, дату і час здійснення платежу, його суму та номер Lifecell, з якого списались кошти у листі на скриньку [email protected], або звернувшись на гарячу лінію за номером 0 800 60 30 03.

        З повагою, команда EasyPay.

        14.08.2022 at 09:25
        Ответить
      Вікторія

      Доброго дня я сьогодні поповняла щот і случайно не нажала одну невірну цифру

      18.08.2022 at 22:15
      Ответить
        Служба Підтримки

        Доброго дня!
        Просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03 або написавши лист на пошту [email protected]. Якщо у Вас є квитанція, то вкажіть ID транзакції, якщо вона відсутня то надайте номер рахунку, який поповнили, час оплати, внесену суму і купюри, а також адресу терміналу, чи перші 6 і останні 4 цифри картки, з якої здійснювали платіж.
        Очікуємо від Вас зворотнього зв’язку.
        З повагою, команда EasyPay.

        19.08.2022 at 09:19
        Ответить
Маргарита

Добрий день! Підскажіть, якщо попола на шахрая та перевела через термінал шроші. Чи зможу я їх повернути?

28.06.2022 at 06:29
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Для початку, необхідно знайти Ваш платіж. Відправте, будь ласка, фото квитанції на електронну пошту [email protected]. Якщо вона відсутня, просимо Вас вказати номер рахунку, суму та дату платежу.
    Очікуємо від Вас повідомлення.
    З повагою, команда EasyPay.

    28.06.2022 at 10:49
    Ответить
      Дмитро

      Схожа ситуація
      Дані відправив на
      [email protected]

      07.07.2022 at 11:18
      Ответить
        Служба Підтримки

        Вітаємо!
        Надамо відповідь електронною поштою.
        З повагою, команда EasyPay.

        07.07.2022 at 16:15
        Ответить
Дмитро

Можна повернути кошти з номера вадафон рахунку шахрая ?

07.07.2022 at 07:40
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Це залежить від статусу платежу.
    Будь ласка, зверніться до нашої службі підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши на пошту [email protected].
    Надайте, будь ласка, фото квитанції, або ID операції, якщо квитанції немає, то вкажіть, будь ласка, номер телефону, який поповнили, дату і час проведення платежу.
    Очікуємо від Вас зворотнього зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    07.07.2022 at 16:13
    Ответить
Кристина

Прмилково поповнила рахунок на номер 0955562236, а прааильний номер 0995562236
На сумму 141 грн , требую возврат денежных средств .Квитанция прилагается

08.07.2022 at 09:19
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    У нас відсутня технічна можливість відхиляти платежі по даному сервісу.
    Рекомендуємо звернутися з квитанцією до підтримки мобільного оператора за номером 0 800 400 111.

    З повагою, команда EasyPay.

    08.07.2022 at 16:45
    Ответить
Надія

Поповняла мамі рахунок
Помилково два рази написала
068.
Я поповнила на неправильний номер
068 068 39 19.
Потрібно перевести кошти на правильний номер 068 739 19 39.
Дякую

12.07.2022 at 10:15
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    На жаль, не вдається знайти оплату за вказаним номером. Щоб ми могли Вам допомогти, просимо звернутись до служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту [email protected]. Якщо у Вас є квитанція просимо надати її номер, або ID операції, якщо вона відсутня, вкажіть дату і час здійснення платежу, внесену суму та купюри номер чи адресу терміналу, або перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснювали платіж.
    Очікуємо від Вас зворотнього зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    13.07.2022 at 09:26
    Ответить
Ігор

Вчора переказав кошти зі свого мобільного телефону 0960728511на номер 0993651494 а потрібно було на номер 0993551494 як повернути кошти?

18.08.2022 at 22:44
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Даний платіж був здійснений не через нашу систему. Рекомендуємо звернутись до Вашого мобільного оператора та дізнатись, як діяти в даній ситуації.
    З повагою, команда EasyPay.

    19.08.2022 at 09:26
    Ответить
Николай

ЗАЯВЛЕНИЕ О ВОЗВРАТЕ ДЕНЕЖНЫХ СРЕДСТВ

03.10.2022 at 12:25
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Якщо Ви здійснили помилкове поповнення мобільного рахунку Vodafone, то в такому випадку, рекомендуємо звернутися до підтримки мобільного оператора.

    З повагою, команда EasyPay.

    03.10.2022 at 16:00
    Ответить
      Николай

      Мобильный оператор снова вернул (направил) к вам.Повторно направляю заказ на ваш адрес. Жду положительного решения моей проблемы.
      ЗАЯВЛЕНИЕ О ВОЗВРАТЕ ДЕНЕЖНЫХ СРЕДСТВ

      06.10.2022 at 16:48
      Ответить
        Служба Підтримки

        Доброго дня.
        У нас відсутні поповнення по вказаному номеру мобільного. Якщо ви здійснювали платіж через Приват24, то в такому випадку, рекомендуємо звернути до підтримки Приват24, щоб вирішити дану сиутацію.

        З повагою, команда EasyPay.

        07.10.2022 at 10:21
        Ответить
          Николай

          Отправте мне МЗК. В Приват24 подтвердили проводку денег на пополнение моб. тел. о чём имеется чеки2шт на сумму 240гр.. от 27,08,2022, время проводки (пополнение) в 21:55 и в 22,30 на неправильно набраный мною номер моб.тел.06696866989, необходимо указанную сумму пополнить правильный номер моб.0669686989. Копии чеков я вам направил в предыдущих заявлениях. Сделайте пожалуста перевод денег на пополнение правильного номера.0669686989
          Даю копии чеков Приват24 где представителем банка были оформлены и подписаны все необходимые действия для пополнения моб тел..неправильно набранного мною номера 06696866989
          Указанную сумму: 240гр, прошу пополнить правильный номер моб.тел.066 9686 989,

          07,10,2022 Сергиенко Н.Е.

          07.10.2022 at 19:12
          Ответить
          Служба Підтримки

          Вітаємо!
          Ваш платіж був здійснений не через нашу систему. На жаль, в такому випадку ми не можемо надати інформацію чи посприяти у вирішенні даного питання. Рекомендуємо звернутись до служби підтримки Vodafone з квитанцією.
          Дякуємо за розуміння.
          З повагою, команда EasyPay.

          08.10.2022 at 09:25
          Ответить
          Николай

          Я деньги не забираю а прошу только исправить ошибку в номере телефона чтобы деньги попали на пополнение симкарты пользователю водафона 0669686989.Деньги остаются в вашей системе.

          08.10.2022 at 12:41
          Ответить
          Служба Підтримки

          Будь ласка, зверніться з цим питанням до Vodafone. Ми, на жаль, не маємо змоги Вам допомогти.
          З повагою, команда EasyPay.

          08.10.2022 at 14:49
          Ответить
Сергей

Здраствуйте. Подскажите а можно узнть ктотпополнил счет, хотел бы вернуть пополнение отправителю. Спасибо.

14.10.2022 at 20:22
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    У нас відсутня можливість навати стороннім особам будь-яку інформацію про платника, так як це заборонено законом «Про захист персональних даних».

    Дякуємо за розуміння!
    З повагою, команда EasyPay.

    15.10.2022 at 10:04
    Ответить
Ваня

Я вам надав всю інформацію по поводу повернення коштів і до цих пір немає моїх коштів

28.10.2022 at 16:02
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Спеціалісти вже розглянули та обробили Вашу заяву.
    Кошти вже відправлені на вказану картку. Дякуємо за розуміння.
    З повагою, команда EasyPay.

    29.10.2022 at 10:32
    Ответить
Анжела

Сегодня случайно пополнила счёт на номер 093 3140709 как вернуть деньги на свой телефон

02.11.2022 at 11:25
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    В даному випадку, рекомендуємо звернутися до мобільного оператора з квитанцією.
    Якщо вона відсутня, просимо звернутися за номером 0800 60 30 03 або відправити лист на пошту [email protected] .
    У листі вкажіть, що Вам потірбна квитанція по платежу, вкажіть номер рахунку, суму і дату платежу та купюри, які вносили в термінал.

    З повагою, команда EasyPay.

    02.11.2022 at 15:12
    Ответить
Лена

Мне не пришли 850 гр

15.11.2022 at 19:48
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Необхідно знайти Вашу оплату. Просимо звернутись до служби підтримки за номером 0 800 60 30 30, або написати лист на пошту [email protected] та вказати назву послуги та рахунок, який поповнювали, дату і час здійснення платежу, внесену суму та купюри.

    Очікуємо від Вас необхідної інформації для пошуку платежу.
    З повагою, команда EasyPay.

    16.11.2022 at 10:45
    Ответить
asya

телефон не отвечает

29.12.2022 at 11:42
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго вечора.
    Якщо Вам не вдалося зв’язатися з нашою службою підтримки, прохання відправтити лист на пошту [email protected] та вказати номер мобільного, з якого зверталися та дату і час дзвінка.
    Також просимо описати чим можемо Вам допомогти.

    Очікуємо зворотнього зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    29.12.2022 at 16:58
    Ответить
asya

я 07.09.22г пополнила счет на 300 грн.но деньги не поступили.платеж приватбанка от 07.09.22 за номером 0302250442689519 мой телефон +380502010439 прошу деньги отправить на карточку ася владимировна

29.12.2022 at 11:53
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго вечора.
    На жаль, нам не вдалося знайти даний платіж.
    Якщо Ви здійснювали платіж через Приват24, рекомендуємо уточнити інформацію з приводу даного платежу у підтримці банку.

    З повагою, команда EasyPay.

    29.12.2022 at 16:54
    Ответить
    asya

    сколько можно ну вы и аферисты с 07.09.22 я отправила вам пополнение счета из банка к вам деньги ушли а на пополнение не попали сколько можно
    терпеть ваши фокусы верните мне на счет денньги.хватит надо мной куражиться мне 84 года и для меня 300 грн это деньги

    02.01.2023 at 10:06
    Ответить
      Служба Підтримки

      Доброго дня!
      На жаль, ми не змогли знайти платіж за наданою Вами інформацією. Просимо відправити лист електронну пошту [email protected], в якому надати перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснювали платіж та копію квитанції. Якщо квитанція відсутня — просимо надати виписку з банку, де було б видно, що платіж здійснювався через нашу систему.
      Очікуємо на Ваш лист.

      З повагою, команда EasyPay.

      02.01.2023 at 16:43
      Ответить
Виталий

Не прошел платеж 500грн. 1024655

31.12.2022 at 14:03
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо.
    На жаль, нам не вдається знайти платіж.
    Просимо Вас відправити лист на електронну пошту [email protected] та вказати номер рахунку, який поповнювали, назву послуги та купюри, які вносили в термінал.
    Також, для уточнення інформації, є можливість звернутися за номером гарячої лінії 0 800 60 30 03.

    Очікуємо зворотнього зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    31.12.2022 at 16:54
    Ответить
Сергиенко Николай Егорович

Дата Відправник Одержувач
Сума
Комісія
Статус
27 Сер
22:30 * 6053 Картка Універсальна Голд
+380669686698
Поповнення телефону. На номер +380669686698
120 UAH
4 UAH
Поповнено

21:55 * 6053 Картка Універсальна Голд
+380669686698
Поповнення телефону. На номер +380669686698
120 UAH
4 UAH
Поповнено

Указаный номер телефона +380669686(6)989 (неправельный) на который я пополнил счёт на сумму 240гр, по вышеуказаным квитанциям приват банка, Прошу внести поправку и направить сумму пополнения 240гр, на правильный номер +380669686989,

05.01.2023 at 09:40
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.

    Дані платежі були здійснені не через нашу систему. Рекомендуємо звернутись з даним питанням до Вашого мобільного оператора.

    05.01.2023 at 13:52
    Ответить
Сергиенко Николай Егорович

Не важно через какую систему и через какого оператора сделан платёж, ведь деньги переведены в вашу систему и находятся в вашей системе, По причине вашего слабоумия вы выправить ошибку не в состоянии, только морочите голову клиентам, Хочу чтобы каждый из вас или ваших родных попал в такую ситуацию и с вами точно так-же поступили как поступаете вы с людьми попавшие в данную ситуацию Выражаю всем кто причастен к решении моей проблемы своё негодование, недовольство вашими работниками, складывается впечатление что там у вас собралась группа непорядочных людей которые используют такую ситуацию в своих корыстных целях, присваивая невозвратившиеся деньги. Ничего хорошего не могу вам пожелать, желаю только одного, чтобы присвоенные таким нечестным образом деньги (клиентов) людей не принесли вам добра, только горе и печаль вас преследовал всегда.Вы вынудили своим поведением написать вам такие пожелания.Руководителю такой организации позор что у него такие работники.
С огромным Н Е У В А Ж Е Н И Е М Я, СЕРГИЕНКО НИКОЛАЙ ЕГОРОВИЧ (пенсионер)

11.01.2023 at 14:36
Ответить
    Служба Підтримки

    Ви здійснили поповнення номеру мобільного за допомогою іншої системи.
    Відповідно, кошти в нашу систему не надходили.
    Також звертаємо Вашу увагу, що провини ні нашої компанії, ні банку, ні мобільного оператора в тому, що Вами був введений неправильний номер телефону, немає.
    Рекомендуємо звернутись до компанії Vodafone з квитанцією.

    З повагою, команда EasyPay.

    11.01.2023 at 16:48
    Ответить
Сергиенко Николай Егорович

Я никого не обвиняю, Да , я ввёл ошибочно одну цифру лишную (6), да я сделал ошибку и поэтому прошу исправить мою ошибку, никого не обвиняя, ненужно искать виноватых, нужно просто внести поправку в набранный номер чтобы деньги пошли по назначению адресату или вернулись обратно мне.Деньги в космос не улетели. Банк подтверждает перевод денег на указанный телефон (неправильный) и поэтому деньги зависли в вашей системе. Копии квитанций я вам уже неоднократно отправлял по этому адресу.

13.01.2023 at 11:12
Ответить
    Служба Підтримки

    Ще раз наголошуємо, що Ви здійснювали платіж не через нашу систему, тому до нас кошти не надходили, і посприяти в їх поверненні ми не можемо.
    Будь ласка, зверніться до компанії Vodafone З даним питанням.

    З повагою, команда EasyPay.

    13.01.2023 at 15:18
    Ответить
Юрій

Хочу вернуть деньги

27.06.2023 at 08:07
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03 або на пошту [email protected] та вказати назву послуги і рахунок, який поповнювали, суму платежу, дату і час проведення оплати, номер чи адресу терміналу та номінал внесених купюр, якщо платіж був здійснений готівкою, або перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснювали оплату, якщо вона була онлайн.
    Чекаємо на Ваше звернення.

    З повагою, команда EasyPay.

    27.06.2023 at 14:11
    Ответить
sernii

Як вернуть гроши на телефон.

13.11.2023 at 16:42
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Для того, щоб ми мали можливість Вам допомогти, прохання відправити лист на пошту [email protected], з детальним описом ситуації та, при наявності, надати фото квитанції або ІД операції платежу.
    Якщо квитанція відсутня, то прохання вказати рахунок, який поповнили, суму, дату та час оплати.
    Також вкажіть, будь ласка, купюри, які вносили в термінал при оплаті. Якщо це онлайн платіж, то прохання вказати перші шість та останні чотири цифри картки, з якої оплачували.

    Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    14.11.2023 at 15:29
    Ответить
Оставить комментарий