Проверяйте статус платежа онлайн на easypay.ua
Друзья, запустили суперудобный сервис проверки платежей онлайн на сайте easypay.ua
Совершив платёж в терминале, на сайте либо в мобильном приложении EasyPay, вы можете самостоятельно отслеживать статус транзакции.
Для этого на странице Служба поддержки выберите опцию «Проверить платёж».
Для проверки статуса платежа введите ID операции или номер квитанции, а также сумму транзакции.
Статусы платежа
- Платёж принят.
Платёж успешно выполнен. Квитанция загружается автоматически на ваш гаджет.
- Платёж отклонен.
Чтобы узнать причину подобного статуса платежа, рекомендуем обратиться в Службу поддержки.
Сервис доступен онлайн 24/7 и отображает актуальный статус транзакций в системе EasyPay. Таким образом вы сможете самостоятельно убедиться в успешности проведенного платежа.
При возникновении дополнительных вопросов обращайтесь в Службу поддержки EasyPay. Наши специалисты с удовольствием ответят на интересующие вас вопросы.
0 800 60 30 03
+38 (097) 224 33 22 / +38 (050) 334 33 29
[email protected]
Деньги с карты сняли а услугу не оплатили.
Доброго дня!
Необхідно перевірити успішність платежу. Якщо питання ще актуальне то, вкажіть, будь ласка, перші шість та останні чотири цифри картки, з якої списані кошти. Також необхідна сума та дата платежу. Лист можна відправити на пошту [email protected]. Також є можливість зв’язатися з нашою службою підтримки за номером 0 800 60 30 03.
Очікуємо від Вас зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay
Шо за дела такие у вас происходит
Доброго дня!
Щоб ми мали змогу Вам допомогти, опишіть, будь ласка, детально ситуацію, яка трапилася.
Очікуємо зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay
13.06 на 200грн, 15.06 на 50грн полнил счёт через ваш терминал и ни денег ни квитанций нету где они?
Доброго дня, щоб ми могли детально розібратись в даній ситуації, потрібно знайти ці платежі. Просимо Вас написати лист на електронну пошту [email protected], або звернутись на нашу гарячу лінію за номером 0 800 60 30 03. Для пошуку платежу потрібні будуть назва послуги, номер рахунку та номер чи адреса терміналу.
Заздалегідь дякуємо за зворотній зв’язок.
З повагою, команда EasyPay.
Где деньги? Мгновенное пополнение карты,где они? Из-за вас произошёл очень неприятный прицидент. Это уже не первый раз с вами такие проблемы. Честно говоря уже терпению предел. Вообще закрыть эту плаьежную систему,люди остаются в другом городе потому как благодаря вам не пришли деньги.
Доброго дня!
Для того, щоб ми могли Вам допомогти, потрібно знайти Ваш платіж. Просимо Вас зателефонувати на гарячу лінію за номером телефону 0 800 60 30 03, або написати лист на електронну пошту [email protected]. В листі вкажіть номер ID операції, якщо у Вас є квитанція, або перші 6 та останні 4 цифри картки, суму і час здійснення платежу.
Очікуємо необхідної інформації.
З повагою, команда EasyPay.
Разводят как только могут. Бедный и без того народ. При отказе ихних услуг ты обязан всё ровно им заплатить.
Вітаємо!
Будь ласка, зверніться до нас на пошту [email protected] та детально опишіть ситуацію, що сталася, і ми обов’язково Вам допоможемо.
З повагою, команда EasyPay.
В службу поддержки не дозвониться!!!
Вітаємо!
Гаряча лінія служби підтримки працює з 08:00 по 22:00. Ви також можете задати Ваше питання в листі на пошту [email protected] і ми обов’язково Вам допоможемо!
З повагою, команда EasyPay.
Оплата не прошла
Вітаємо!
Для того, щоб ми могли Вам допомогти, потрібно знайти Ваш платіж. Зверніться до нас на електронну пошту [email protected], або на гарячу лінію за номером 0 800 60 30 03 та надайте наступну інформацію:
– номер квитанції або ID операції (при наявності);
– номер рахунку, який поповнили;
– суму платежу та внесені купюри.
Очікуємо від Вас зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
сервис Чем дальше сервис чем дальше тем становится всё хуже и хуже в который раз уже сталкиваюсь с тем что бабуля свою карту себе же через платёжную систему оплата застревает и помощь от поддержки ноль придумывают сказки что купил вышли с оборота потом после всего что не карточка не подходит для перевода короче помощи тут не ждите и пишите звоните куда хотите жаловаться на них даже некуда и управы на них нету разве что есть хороший юрист знакомый не подавать в суд операторы чисто сидят по ушам тебе ездят помощи ноль так же само как и компенсации каких-либо комиссий или чего-либо в случае задержки ваших платежей его до очередной раз три дня назад пополнился на карту ни денег ни помощи ни конкретного ответа Когда будет деньги
Доброго дня!
Щоб ми могли розібратись в даній ситуації, будь ласка, опишіть детально ситуацію та, за можливості, надайте квитанцію про даний платіж у листі на пошту [email protected].
Дякуємо за розуміння.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго вечора. Підскажіть чому не загружається при спробі оплати?
Вітаємо!
Просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером телефону 0 800 60 30 03, або написавши лист на електронну пошту [email protected] та детальніше описати, які труднощі у Вас виникають. Вкажіть, за яким номером Ви зареєстровані, яку послугу Ви намагаєтесь оплатити, перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснюєте платіж, та, за можливості, надайте скріншот або запис помилки, що відображається при спробі оплати.
Очікуємо від Вас зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Чи можна получити квітанції,якщо є тільки код авторизації?
Доброго дня!
Для отримання квитанція потрібно надати наступну інформацію: дату і час здійснення платежу, внесену суму та купюри, назву послуги та рахунок, який поповнювали, а також перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснювали платіж, або номер чи адресу терміналу.
З повагою, команда EasyPay.
Не пройшов платіж, куди звертатися?
Доброго дня.
Зверніться, будь ласка, на пошту [email protected]. У листі просимо вказати описання ситуації, номер рахунку, суму та дату платежу.
Також у Вас є можливість звернутися на гарячу лінію за номером 0800 60 30 03.
Очікуємо зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Що означає залишок на ейсі пей ? Проплачував кошти на картку. З 6000 зарахувало 5. Прийшло повідомлення, на залишку 800. Як це зрозуміти? Як вивести кошти ?
Доброго дня.
Дане смс повідомлення означає, що після поповнення в терміналі залишились кошти, які не були використані. Для їх повернення необхідно звернутися до служби підтримки.
Просимо Вас звернутися за номером 0 800 60 30 03 або написати лист на пошту [email protected].
З повагою, команда EasyPay.
Не пройшла оплата
Доброго дня!
Щоб ми мали змогу Вам допомогти, просимо з нами зв’язатися за номером 0800 60 30 03 або надіславши лист на пошту [email protected].
У листі вкажіть, будь ласка, номер рахунку, суму та дату платежу.
Очікуємо зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Здійснив переказ на картку монобанк в терміналі кошти не надійшли.
Доброго дня! Зверніться до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту supporін[email protected] та надайте копію квитанцію, якщо вона наявна, або більш детальну інформацію про платіж: дату і час здійснення платежу, внесену суму та купюри, адресу чи номер терміналу а також перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали.
Очікуємо від Вас зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Здравствуйте,зделала оплату час назад , деньги не пришли
Доброго дня!
Щоб ми мали змогу допомогти, необхідно знайти Ваш платіж.
Просимо звернутися за номером 0 800 60 30 03 або відправити фото квитанції та опис ситуації у листі на пошту [email protected] .
Якщо вона відсутня, то вкажіть, будь ласка, номер рахунку, який поповнювали, суму та дату платежу. Також необхідно вказати номінал купюр, який вносили в термінал.
З повагою, команда EasyPay.
Почему «відмова по операції»? Как теперь вернуть деньги?
Доброго дня.
Ми вже побачили Ваш лист на пошті та відповіли на нього.
Просимо очікувати зарахування протягом сьогоднішнього дня.
З повагою, команда EasyPay.
Не пройшов платіж допоможіть пож…
Доброго дня.
Щоб ми мали змогу Вам допомогти, необхідно знайти платіж, тому просимо відправити лист на пошту [email protected] або зателефонувати за номером 0 800 60 30 03.
У листі вкажіть, будь ласка, номер рахунку, який поповнювали, суму та дату платежу. Також прохання вказати купюри, які вносили в термінал.
Очікуємо зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Не прошёл платёж. Пришла смс из сообщением:,, Платёж отклонён «.
Деньги на карту не зашли.
Вітаємо!
Просимо Вас написати на пошту [email protected] або подзвонити на гарячу лінію за номером 0 800 60 30 03, та вказати ID операції з SMS, внесену суму та купюри. Після цього ми зможемо надати Вам всю інформацію про даний платіж та зможемо повернути кошти.
З повагою, команда EasyPay.
Теж саме иныкуды немогу дозвониться шо це таке
Доброго дня!
Просимо звернутись до нас на пошту [email protected] та описати Вашу ситуацію детальніше — ми обов’язково Вам допоможемо.
Також у листі вкажіть, з якого номера та о котрій години Ви до нас телефонували, щоб ми могли перевірити, які саме труднощі Виникли.
Очікуємо на Ваш лист.
З повагою, команда EasyPay.
1155876158 110 ,грн
Я поставив на рахунку и не пришли
Вітаємо! На жаль, Ваш платіж було відхилено через труднощі на боці банку отримувача. Щоб ми могли повернути кошти, просимо звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або на пошту [email protected] та вказати перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали, внесені купюри, контактний номер телефону та куди Вам буде зручно отримати дану суму.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Я,вніс у термінал 5500грн. комісія esy pay,була 150грн залишок я відправив на карту київстар 350грн так як термінал здачі не видає,гроші в монобанк прийшли +5000через хвилину -5000якби скасування платижу,гроші з київстар зняли а з моно ні
Доброго дня!
Необхідно знайти Ваш платіж, тому просимо звернутись на пошту [email protected] або зателефонувати за номером 0 800 60 30 03.
Вкажіть будь ласка, перші 6 та останні 4 цифри картки, купюри та час і дату платежу.
Очікуємо від Вас зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня, я внесла в банкомат 6000 тисяч, а на картку прийшло тільки 5000, пізніше мені прийшло повідомлення від easy pay на вайбер, що залишок на рахунку 825 грн., як я можу його зняти, перекинути на картку?
Доброго дня.
Наші спеціалісти вже зафіксували Ваше звернення. Просимо очікувати зарахування впродовж доби.
Як тільки кошти будуть зараховані — надійде смс повідомлення на контактний номер мобільного.
З повагою, команда EasyPay.
Скiльки потрiбно чекати повернення коштiв якi зависли в вашому термiналi на мою карту????
1171733339
Доброго дня.
Інформуємо, що кошти вже були відправлені успшіно на картку.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння.
З повагою, команда EasyPay.
Скiльки потрiбно чекати повернення коштiв якi зависли в вашому термiналi на мою карту????1172308297
Доброго дня!
Ваш платіж на даний момент опрацьовується системою. Максимальний термін зарахування — 3 робочі дні. Просимо Вас очікувати надходження коштів.
З повагою, команда EasyPay.
Як повернути кошти ,що надійшли до адресата?
Доброго дня.
Необхідно знайти Ваш платіж.
Прохання відправити лист на пошту [email protected] та надати ІД операції або фото квитанції.
Якщо вона відсутня, вкажіть, будь ласка, номер рахунку назву послуги, суму платежу, час та дату оплати.
Очікуємо звортнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Поповнив ігровий рахунок 3054419 , а коштів нема, скільки часу треба очікувати
Доброго дня.
Усі платежі по даному номеру рахунку успішні.
Якщо кошти не були зараховані, прохання відправити лист на пошту [email protected] і вказати суму та дату оплати.
Також, при наявності, надайте, будь ласка, фото квитанції.
Очікуємо звортнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
1173838140 платеж отклонен можно вернуть деньги на карту
Доброго дня!
Відображається, що ваше звернення знаходиться в роботі у спеціалістів.
Прохання очікувати зарахування коштів.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго ранку, хочу отримати квитанцію про оплату, але не знаю ІД, вчора 13.12.2022 о 08.52 год здійснив оплату зі своєї карти приват банк за модем в інтернеті-магазині Lifecell на суму 2449.00 грн
Доброго дня!
Щоб ми мали змогу знайти платіж, прохання відправити лист на [email protected] та вказати перші 6 та останні 4 цифри картки з якої здійснювали оплату, суму та дату платежу.
Очікуємо звортнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Хочу получити квитанцію. 21.12.2022. Поповняв ігровий рахунок на 5 тисяч
Доброго вечора.
Відправте, будь ласка, лист на пошту [email protected] та вкажіть номер рахунку, суму та час платежу.
Також прохання додати інформацію про купюри, які вносили в термінал.
Очікуємо Вашого листа.
З повагою, команда EasyPay.
Я не розумію!чому так довго йде повернення коштів ???
Я,хлопцю відправляв !!він на фронті!! гроші не пішли …ну добре !!!то повернення зробити ж можливо якось швидше
Доброго дня! Щоб ми могли Вам допомогти, потрібно знайти платіж.
Будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 30, або написавши лист на електронну пошту [email protected] та вкажіть наступну інформацію:
— назву послуги та номер рахунку, який поповнювали;
— дату і час здійснення платежу;
— внесену суму та купюри;
— адресу чи номер терміналу.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Доброе утро, нужна квитанция про оплату.
Сумма 100грн
Номер телефона 0931282449
Время примерно 06:38
31.12.2022
Вітаємо.
На жаль, нам не вдається знайти платіж.
Просимо Вас відправити лист на електронну пошту [email protected] та вказати номер рахунку, який поповнювали, назву послуги та купюри, які вносили в термінал.
Також, для уточнення інформації, є можливість звернутися за номером гарячої лінії 0 800 60 30 03.
Очікуємо зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
15:27 г. КИЕВ Проспект Лобановского 57 оплата 850грн до сих пор нету денег. Телефон 0639309947
Доброго вечора!
На момент здійснення платежу, були труднощі зі сторони постачальника послуги.
Кошти успішно зараховані на обрану послугу.
Дякуємо за розуміння.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня, Вчора поповнювала рахунок на 500 гривень через термінал Easycash на карту monobank, чек не видало, гроші не зараховані.
Доброго дня!
Просимо звернутись на пошту [email protected] та надати наступну інформацію:
– перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали;
– час здійснення платежу;
– внесені купюри;
– адресу чи номер терміналу.
Очікуємо на необхідну інформацію.
З повагою, команда EasyPay.
Добрий день. Сьогодні робив платіж з привату. Підкажіть будь ласка де мені тепер знайти квитанцію. Потрібно ID платежу. Півдня шкаю.
Вітаємо!
Щоб ми могли Вам допомогти, потрібно знайти даний платіж.
Просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написати лист на пошту [email protected] та вказати назву послуги та рахунок, який поповнювали, час здійснення платежу, сума, а також перші 6 і останні 4 цифри картки, з якої проводили оплату.
Очікуємо необхідної інформації.
З повагою, команда EasyPay.
Поповнюва гроші на карту А банку чек видало а гроші так і ненарахувало що робити
У відповідь на Світлана.
Вітаємо!
Прохання звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту [email protected] та надати копію квитанції.
Якщо вона відсутня, просимо вказати, перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали, дату і час здійснення оплати, внесену суму та купюри, а також адресу чи номер терміналу.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
добрый день . 28.01.2023 я пополнял свой акаунт на 1000 грн. в 13:13:56 секунд но деньги не пришли .Чек есть но мне никто не помогает .
\
Доброго дня.
Необхідно знайти Ваш платіж, тому просимо вказати номер рахунку, суму та дату платежу або надати фото квитанції,
у листі на пошту [email protected].
Очікуємо зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Скажіть, будь ласка, як зробити переказ між картками без підтвердження смс? Який код треба вводити?
Доброго дня.
З даним питанням необхідно звернутися до підтримки банку, який обслуговує картку, так як код безпеки надсилається безпосередньо банком картки-відправника.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня .Поповнювала картку ще 12 січня номер звернення 10209196 з того часу працівники служби не дали відповіді на моє звернення та не провели зарахування коштів.Дане звернення вже цілий місяць на розгляді профільних спеціалістів.Чому затягується відповідь та зарахування коштів прошу вирішити дане звернення
Доброго дня.
Ваше звернення знаходиться в роботі. На жаль, вирішення даного питання зайняло більше часу ніж зазвичай.
Просимо очікувати коштів зарахування 20.02.2022 протягом дня.
Приносимо вибачення за незручності та дякуємо за розуміння.
З повагою, команда EasyPay.
Здравствуйте , сктнули на моно банк деньги в чем проблема так и не дошли деньги , оператри заняти и не отвечают . # 19424-1065801-76795 номер квитанции, 1204034433 ид . последние деньги на еду закинул на карту.Решите єту проблему у меня детей нужно кормить .что ви делаете
Доброго вечора.
На жаль, спостерігалися труднощі при зарахуванні, на момент здійснення оплати.
Кошти зараховані 08.03 о 20:00.
Приносимо вибачення за незручності та дякуємо за розуміння.
З повагою, команда EasyPay.
Здравствуйте сегодня пополнял карту на 500 гривен, деньги не пришли до сих пор. Номер карты: 5375411591317958
Доброго вечора.
На жаль, спостерігалися труднощі при зарахуванні, на момент здійснення оплати.
Кошти зараховані 08.03 о 19:53.
Приносимо вибачення за незручності та дякуємо за розуміння.
З повагою, команда EasyPay.
Здравствуйте, вчера пополняла карту моно банк 4441114404567677 деньги до сих пор не дошли
Доброго ранку!
Щоб ми мали змогу знайти платіж, прохання також вказати суму платежу та номер мобільного, який вказували при оплаті у листі на пошту [email protected]
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня. Поповнювала карту моно банку 5375411425293045 на 500грн, кошти не прийшли
Доброго ня!
Просимо звернутись до нас за номером 0 800 60 30 03, або написати на пошту [email protected] та вказати дату і час здійснення платежу, внесені купюри та адресу чи номер терміналу.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Добрый вечер. Вчера пополнял карту через службу поддержки Изипей в телеграмме (так получилось)
Номер карты 5167 6196 0017 2857
сумма 250 грн.
КВИТАНЦIЯ №19436-30304-69612
ІД операції: 1209536642
Деньги так и не были зачислены,что мне делать и где их искать?
Вітаємо!
Кошти по даному платежу були повернуті на картку.
Дякуємо за розуміння!
З повагою, команда EasyPay.
Пополнила телефон ,а гроші так і не прийшли.сума 175 грн. Номер квитанції 69595751720DB
Добрий день!
Для того, щоб ми могли перевірити інформацію, просимо Вас надіслати лист на електронну адресу [email protected] , де потрібно буде вказати номер мобільного, який Ви поповнювали, суму та час платежу. Просимо, по можливості, надати квитанцію по оплаті.
Заздалегідь дякуємо за зворотний зв’язок.
З повагою, команда EasyPay!
Доброе утро! Пополнил сегодня утром два раза карту деньги не приходят 06:34 утра
Первый раз-Ид операции 1218039739
265грн должно зайти
И второй раз 204 грн 06:46
Ид операции 1218040605
Доброго дня!
Платежі 1218039739 та 1218040605 було зараховано вчора о 9:44.
Просимо вибачення за затримку.
З повагою, команда EasyPay.
ID операції:
1218375191
Послуга:
536639******7426,380980014044
Дата:
2023-04-10 06:03:05
Статус:
відхилено
Комісія:
0.00 грн.
Сума:
500.00 гр
что делать в таком случае?
Добрий день!
Ваш платіж було успішно відправлено о 8:38.
Просимо вибачення за затримку.
З повагою, команда EasyPay.
Добрый день. Пополнял карту монобанка на 3000грн. 11.04.2023
ID операції:1219111998
Уже 3й день деньги не заходят на счёт, служба поддержки внятного ответа не даёт. Хочу узнать когда я увижу свои 3000грн?
Не рекомендую пользоваться терминалами, та и вообще услугами EasyPay если вам нужно провести какую то финансовую операцию. Пополнял в других терминалах НЕ EasyPay, таких проблем не было.
Доброго дня!
Ваш платіж опрацьовується системою. Зазвичай цей процес займає від 15 хвилин до 3ьох робочих днів.
Просимо Вас очікувати надходження коштів.
З повагою, команда EasyPay.
Прошло 3 банковских дня, деньги так и не пришли, что является невыполнением вами взятых на себя обязательств согласно вашего же договора. Теперь я должен проходить идентификацию, что бы мои деньги зашли мне на карту. Не знаю сколько мне придётся ждать свои деньги, но неудобств вы доставляете максимально возможное количество, конечно же впредь вашими услугами пользоваться желание отпало.
Вітаємо.
Нам прикро, що трапилась така ситуація.
Ваш платіж був заблокований та вимагав додаткової перевірки. Ми прикладаємо максимум зусиль, щоб оперативно вирішувати питання.
Кошти вже були відправлені на вказану картку.
З повагою, команда EasyPay.
Добрий день оплатила за світло
31.03.2023 18:47:07
Статус: «Успіх»
Сума: -501.00 UAH
Призначення: «EasyPay
З карти 4149439049461803
Вже 2 неділі немає зарахування
Доброго дня.
Передали інформацію спеціалістам на розгляд. Просимо очікувати зворотного зв’язку.
Дякуємо за розуміння.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня!
Отримали відповідь від спеціалістів. Сума успішно була зарахована на особовий рахунок 14 квітня 2023 року.
Просимо додатково перевірити інформацію в особистому кабінеті на сайті комунального підприємства.
З повагою, команда EasyPay.
1219011641 айди операции
Терминал чеки не печатает!
11 числа пополнял карту через терминал по номеру. Деньги до сих пор не зачислили. Операторы три дня морочила голову ждите, деньги дойдут! После очередного звонка в службу поддержки прислали почту . Которая нигде не указана на сайте. В почте форма о том что платеж чють ли не по моей вине неправильно оформлен и требуют фото паспорта и кода приложить к заявлению! На каком основании требуют мои паспортные данные? И где гарантия что их не передадут третьим лицам? Почему не вернут деньги на номер карты что я указал в письме?
Вітаємо.
На жаль, Ваш платіж був заблокований та вимагав додаткової перевірки. Нам прикро, що виникла така ситуація. Ми прикладаємо максимум зусиль, щоб оперативно вирішувати питання.
Кошти вже були відправлені на вказану картку. Приносимо вибачення за незручності та дякуємо за розуміння.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня, хочу дізнатися з якого приводу був заблокований мій платіж і що можна зробити. Платіж був зроблений 13.04 приблизно об 11:15 вечора. Було поповнення на 4 купюри по 500 гривень. Дякую, чекаю на відповідь.
Вітаємо. Щоб ми мали змогу Вам допомогти, прохання звернутися з даним описом ситуації на пошту [email protected]
Також прохання в листі прохання вказати ІД операції або ж додати фото квитанції. Якщо вона відсутня, то просимо вказати перші шість та останні чотири цифри картки.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго ранку.14.04.2023.04.57.00,була зроблена проплата за доступ до мережі інтернет КТМ, Отримувач ФОП Чечітко С.С. у сумі 200 гр.кошти так і не надійшли?
Доброго дня!
Просимо звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 30, або написавши лист на пошту [email protected] та вказати перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснювали платіж та номер рахунку, за яким сплачували.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
15.04. 2023 / 17. 04 .2023/18.04. 2023 — пополнял свою карту на сумму 4500/2000/200 гр соответ. Платежи были заблокированы- в первом случая терминал погас при попытке переслать квитанцию -остальные нсть. Служба поддержки обьяснить причину не может . Написал на почту — ответа нет . Попахивает криминалом.
Вітаємо.
Нам прикро, що виникла така ситуація.
Якщо Ваші платежі вимагають додаткової перевірки, і Ви вже звернулися на пошту до відповідних спеціалістів — просимо Вас очікувати зворотного зв’язку.
Максимальний термін відповіді — до трьох робочих днів.
Ми прикладаємо максимум зусиль, щоб оперативно вирішувати всі питання.
З повагою, команда EasyPay.
Заблокировали платёж поддержка не отвечает
Нам прикро, що виникла така ситуація.
Якщо Ваші платежі вимагають додаткової перевірки, і Ви вже звернулися на пошту до відповідних спеціалістів — просимо Вас очікувати зворотного зв’язку.
Максимальний термін відповіді — до трьох робочих днів. Якщо даний термін вийшов — прохання звернутися до нашої підтримки.
Ми прикладаємо максимум зусиль, щоб оперативно вирішувати всі питання.
З повагою, команда EasyPay.
Не прийшли гроші на карту ,бо карта була заблокована,як змінити номер карти щоб туди зарахувалимь кошти
Доброго дня.
Нам прикро, що виникла така ситуація.
Щоб ми мали змогу Вам допомогти, прохання звернутися з описом ситуації на пошту [email protected].
Також, прохання в листі прохання вказати ІД операції або ж додати фото квитанції. Якщо вона відсутня, то просимо вказати перші шість та останні чотири цифри картки.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Какой раз я пополняю карту вечером приходит платеж бог знает когда утром или через 2 суток спецыально только что пополнил с начала 70грн моментально пришло и сразу пополняю на 1000 деньги не пришли до сих пор надоело уже служба поддержки просто молчит за то пишут отследить свой платеж у нас на сайте новинка надоело!!!!!! Если не пртйдут деньги я обращаюсь в компетентные органы!!!!!
Добрий день.
Для того, щоб ми могли допомогти Вам, прохання звернутися з повним описом сутації на пошту [email protected] .
Також прохання в листі вказати назву послуги, перші 6 та останні 4 цифри карти, яку Ви поповнювали, час здійснення платежу, внесену суму та купюри, адресу чи номер терміналу.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Пополнил карту банка через терминал изи пей на 800 гривень, деньги на карту не поступили. Вопрос почему?? Мне нужно срочным образом эти деньги перевести иначе у меня будут начислены штрафные санкции. Благодаря вашему не очень хорошему по работе сервису я теперь буду вынужден платить больше чем необходимо в финансовое учреждение где я брал микрокредит, а так же будет испорчена моя кредитная история благодаря вашему сервису.
Моя оценка вам ★ ( и это с натяжкой)
Доброго дня.
Нам прикро, що виникла така ситуація.
Щоб ми мали змогу Вам допомогти, прохання звернутися з описом ситуації на пошту [email protected]
Також прохання в листі прохання вказати ІД операції або ж додати фото квитанції. Якщо вона відсутня, то просимо вказати перші шість та останні чотири цифри картки.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Люди пополняют моментальные платежи, почему мы должны ждать трое суток, писать на почту, звонить ?????????
Вітаємо.
Нам прикро, що виникла така ситуація.
Якщо Ваші платежі вимагають додаткової перевірки, і Ви вже звернулися на пошту до відповідних спеціалістів — просимо Вас очікувати зворотного зв’язку.
Максимальний термін відповіді — до трьох робочих днів. Якщо даний термін вийшов — прохання звернутися до нашої підтримки.
Ми прикладаємо максимум зусиль, щоб оперативно вирішувати всі питання.
З повагою, команда EasyPay.
Украли денги,еще 7 апреля,не возвращают!
Доброго дня!
Щоб повернути кошти на іншу картку, необхідно заповнити заяву та вказати в ній реквізити іншої картки.
Ми маємо отримувати від ініціатора платежу заяву з дорученням на вчинення певних дій щодо переказу.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Як скачать квитанцию по номеру телефона можно
Добрий день.
Квитанцію про оплату, на сайті EasyPay, можна завантажити, якщо вказати ІД операції та суму платежу.
Якщо у Вас дана інформація відсутня — просимо звернутись на нашу електронну пошту [email protected] з даного питання. В листі вкажіть наступну інформацію:
-повну адресу розташування терміналу або його номер;
-номер рахунку, який був вказаний;
-суму та номінал купюр, якщо оплата була здійснена в терміналу, або перших 6 та останніх 4 цифри картки, якщо платіж було здійснено онлайн.
Очікуємо Вашого листа
З повагою, команда EasyPay.
Где можно посмотреть номер IД операции?
Вітаємо!
Id операції зазначається на квитанції та складається з 10 цифр. Також ви можете переглянути його в історії платежів та в деталях платежу після його проведення.
З повагою, команда EasyPay.
Ніколи не використовуйте цих шахраїв свої кошти ви не дочекаєтесь то ці шахраї будуть їх прокручувати 3 і більше діб якщо ви попали в пт то все чекайте мабудь якщо пощастить у середу а за цей час вони будуть користуватись ,ну що буду подавати на суд вже 5 пунктів офіційно порушено ,нехай відшкодовують моральну і фізичну компенсацію
Вітаємо!
Для того, щоб ми мали змогу Вам допомогти, просимо Вас звернутися на пошту [email protected] з детальним описом ситуації. Також, прохання вказати деталі Вашої оплати, а саме: ID операції або фото квитанції, номер рахунку, який Ви поповнювали, суму та час платежу.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Як забрати залишок від платежу?
Вітаємо.
Якщо залишок не був використаний при здійсненні платежу, то його можна використати звернувшись до служби підтримки.
Просимо Вас відправити лист на пошту [email protected] та надати фото квитанції або ІД операції.
Якщо вона відсутня, то вкажіть, будь ласка, номер рахунку, суму, дату здійснення платежу та номінал внесених купюр.
Також вкажіть контактний номер мобільного та рахунок, на який бажаєте зарахувати кошти.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня, мене звати Володимир № мого звернення 10842209,
звертаюся в 5-й раз з приводу незарахування 1000грн на картку,
адреса пошти на яку очікую лист з формою заяви [email protected],
Вітаємо!
Відображається, що на Вашу пошту вже було відправлено зразок заяви.
Заповнену заяву разом з необхідними документами потрібно відправити у відповідь на лист зі зразком.
Очікуємо від Вас заяву.
З повагою, команда EasyPay.
Провів оплату, поповнення картки, гроші не зараховані. Як довго і чому може тривати поповнення картки?
ІД операції: 1288070114
Вітаємо!
Відображається, що Ваш платіж був успішно відправлений 30.08 о 9:56.
Зазвичай, платежі по даній послузі зараховуються миттєво, але іноді обробка може займати більше часу.
З повагою, команда EasyPay.
Можете чтото сделать с моей квитанція 519737
Вітаємо!
Просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту [email protected] та надати копію квитанції.
Якщо вона відсутня вкажіть назву послуги і рахунок, який поповнювали, дату і час оплати внесену суму і купюри, а також адресу чи номер терміналу, якщо платіж був здійснений готівкою, або перші 6 та останні 4 цифри картки, якщо платіж був онлайн.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Як що не роздрукувпвся чек, і оплата не пройшла, як я можу повернути кошти, платіж підтвержлавсґ через телефон?
Вітаємо!
Просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03 або написавши лист на пошту [email protected] та вказати назву послуги і рахунок, який поповнювали, дату і час оплати, внесену суму та купюри, адресу чи номер терміналу.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Те саме, 2000воздусі та й ще требують всі мої дані фото паспорта і так далі дармоєди минайте десятой дорогою цих афірістів
Вітаємо!
Відображається, що кошти були зараховані на реквізити, які Ви вказали в заяві.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго ранку,хочу повернуть гроши, не туда пишли
Доброго дня!
Просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту [email protected] та надайте копію квитанції.
Якщо вона відсутня вкажіть назву послуги і рахунок, який поповнювали, дату і час оплати внесену суму і купюри, а також адресу чи номер терміналу, якщо платіж був здійснений готівкою, або перші 6 та останні 4 цифри картки, якщо платіж був онлайн.
Очікуємо на Ваше звернення. Гарного дня.
З повагою, команда EasyPay.
Закидывала деньги, оплата прошла, но деньги не поступили
Вітаємо!
Просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту [email protected] та надати копію квитанції.
Якщо вона відсутня вкажіть назву послуги і рахунок, який поповнювали, дату і час оплати внесену суму і купюри, а також адресу чи номер терміналу, якщо платіж був здійснений готівкою, або перші 6 та останні 4 цифри картки, якщо платіж був онлайн.
Очікуємо на Ваше звернення. Гарного дня.
З повагою, команда EasyPay.
Сегодня закинула на карту 1200 а через час пришло смс что отказ по операции!!(((
Вы можете проверить статус заявки
1318258752
Вітаємо!
Ваш платіж успішно відправлений 01 листопада 2023 року о 8:09.
З повагою, команда EasyPay.
Сегодня закинула на карту 1780 грн (на карту с вычетом комиссии должно было зайти 1691 грн), а через 15 минут пришло смс про отказ по операции!!(((
Вы можете проверить статус заявки
1321748807
Вітаємо!
Платіж, №1321748807, на жаль, неуспішний в нашій системі.
Щоб ми мали можливість Вам допомогти — просимо звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту [email protected].
У листі, вкажіть, будь ласка, ІД операції оплати та номінал купюр, який був внесений в термінал.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Вітаю ) сьогодні здійснила платіж Погаження кредиту А-Банк ( По номеру рахунку). Пише що платіж проведений,але кошти не надійшли.
Платіж No19670-1053-71137842
Сума 1200
Вітаємо!
Щоб ми мали можливість Вам допомогти — просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту [email protected] та надати копію квитанції.
Якщо вона відсутня вкажіть назву послуги і рахунок, який поповнювали, дату і час оплати. Також просимо вказати перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої була здійснена оплата.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
я оплачував в інтернеті оплата не пройшла але гроші зняло оплачував через приват банк на easypay
Вітаємо!
Щоб ми мали можливість Вам допомогти — просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту [email protected] та надати копію квитанції.
Якщо вона відсутня вкажіть назву послуги і рахунок, який поповнювали, дату і час оплати. Також просимо вказати перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої була здійснена оплата.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Сьогодні поповнила карту Приватбанку о 5:10, термінал чек не видав, гроші на карту не прийшли. Заявка 1324454568. Перевірити статус заявки не можливо
Вітаємо!
Ваш платіж успішно відправлений 14 листопада 2023 року о 8:17.
Приносимо вибачення за незручності.
З повагою, команда EasyPay.
вчера 1.12.23 пополнил мобильный водафон — платежа 200гр. в телефоне нет.
Вітаємо!
Прохання звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту [email protected] та вказати номер мобільного, який поповнювали, час здійснення платежу, внесені купюри, адресу чи номер терміналу, якщо платіж був здійснений готівкою, або перші 6 та останні 4 цифри картки, якщо платіж був онлайн.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня.
О 14:40 поклала кошти на карту О 15.00 прийшла відмова 3700
1341736033
Доброго дня.
Відображається, що даний платіж неуспішний.
Прохання звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту [email protected]
З повагою, команда EasyPay.
Доброго ранку, був зроблен платіж з карти 4724722027076922, платіж написано успішний. Номер платіжа 330656448. Кажуть не прийшов переказ… Можна квитанцію на пошту [email protected]. Дякую
Доброго дня.
На жаль, нам не вдалося знайти дану оплату.
Просимо звернутися за номером 0 800 60 30 03 або на електронну пошту [email protected] та вказати дату і суму платежу.
Очікуємо на Ваш лист.
З повагою, команда EasyPay.
как узнать статус платежа id:операции1364436166
Доброго дня.
Відображається, що платіж було успішно відправлено по вказаному номеру рахунку.
З повагою, команда EasyPay.
Пополнила карту через терминал,денег до сих пор нет….
Вітаємо!
Для того, щоб ми могли допомогти Вам — зверніться, будь ласка, з описом ситуації на пошту [email protected] .
Також, прохання в листі вказати ІД операції або ж додати фото квитанції. Якщо вона відсутня — вкажіть, будь ласка, перші шість та останні чотири цифри картки отримувача, дату, час здійснення платежу, внесену суму та купюри, адресу чи номер терміналу.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Как узнать статус платежа id1374417817?
Доброго дня.
Якщо оплата здійснена не з особистого кабінету на сайті чи додатку, то уточнити статус платежу можливо звернувшись до нашої служби підтримки.
Відображається, що даний платіж успішно відправлено по вказаному номеру картки.
З повагою, команда EasyPay.
как узнать статус платежа id:операции1381218445
Доброго дня.
Відображається, що даний платіж неуспішний. Для детального уточнення інформації щодо даної оплати рекомендуємо звернутись до нашої служби підтримки.
З повагою, команда EasyPay.
Не прийшли кошти на карту ID операції 13
81377597 сума 100 гривень
Дата операції 18.03.2024 час-21;24
Доброго дня.
Відображається, що дана оплата була успішно відправлена 19.03 о 8:58.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
З повагою, команда EasyPay.
Не прийшов платіж ід 1406634688 сумма 300 дата 10.05.2024 21:22:39
Доброго дня.
Відображається, що кошти були успішно відправлені.
Зазвичай зарахування відбувається одразу. В поодиноких випадках, банк отримувача може зараховувати кошти до доби.
Якщо Ви впевнені, що номер картки було вказано вірно, то рекомендуємо звернутися до підтримки банку та уточнити інформацію.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня. ID операції 1412992311
Платіж в обробці чи є проблеми? Вчора оплатили та до теперішнього часу гроші на рахунок не зараховані
Вітаємо.
Платіж №1412992311 успішно відправлений в нашій системі.
Очікуйте, будь ласка, зарахування коштів, з боку отримувача, впродовж 3-ох робочих днів, не враховуючи день оплати.
З повагою, команда EasyPay.
19870-1058822-12112
Номер операції
1414723682
Гроші зїло….на карту не зайшли :-((( в чому проблема?
Доброго дня.
У нашій системі відображається, що Ваш платіж був успішно відправлений 27.05.2024 о 08:49. У разі, якщо кошти не надійшли, рекомендуємо звернутися до підтримки Вашого банку.
Дякуємо за розуміння!
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня. ID операції 1415594668.
Дата операції: 28.05.2024 18:28:25
Сума 923.91 грн
Кошти досі не надійшли
Доброго дня.
Дана оплата оброблювалась системою деякий час і була успішно відправлена.
З боку отримувача кошти можуть бути зарахованими впродовж 3-ох робочих днів, не враховуючи день оплати.
Просимо очікувати зарахування.
З повагою, команда EasyPay.
Хочу проверить проверить платёж
Доброго дня.
Для детального розгляду Вашого питання, просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Добрий день не прийшов платіж 1423581283 3500
Вітаємо!
Даний платіж було успішно повернено 13.06 о 15:59. Якщо кошти не надійшли, просимо звернутись до нашої служби підтримки в Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня , закинув гроші через айбокс , а вони не прийшли
Доброго дня.
Для детального розгляду Вашого питання, просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго… Ще 8.06.24 сплатив за е/е , кошти не надійшли досі…
ІД 1420909040, сума 200грн.
Хвилююся.
Вітаємо!
Даний платіж був успішно відправлений 08.06 о 10:31.
Якщо кошти не надійшли, просимо звернутись до нашої служби підтримки в Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
З повагою, команда EasyPay.
Добрий вечір ІД операції1424872667-4000 15.062024
ІД операцій 142509280-3633.72 16.06.2024 ще досі не надійшли кошти
Вітаємо!
Відображається, що Ваші платежі — успішні.
Якщо кошти не надійшли, просимо звернутись до нашої служби підтримки в Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня!
Робила оплату через термінал,2 квитанції надрукувала ,а 3 не встигла.Як мені її найти та роздрукувати ?
Доброго дня.
Для детального розгляду Вашого питання, просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку!
З повагою, команда EasyPay.
Не выдал чек перевод на карту, номер телефона 0500378953 -0950292667
Вітаємо.
Щоб ми могли надати Вам інформацію про даний платіж, просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Добрый день. Номер квитанции 19978-10547702-77393, номер транзакции 1473144710.
дата 12.09.2024 18:44:48 деньги еще не пришли на карту, что делать?
Вітаємо.
Щоб ми могли надати Вам інформацію про даний платіж, просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Добро дня чому гроші іще не прийшли номер квитанції 3807458970890268
Доброго дня.
Даний номер квитанції не відноситься до нашої системи.
Рекомендуємо звернутися за номером, який вказано на квитанції.
З повагою, команда EasyPay.
Добрий день, номер транзакції 485114994 гроші ще не прийшли, що робити?
Вітаємо.
По вказаній Вами транзакції у нас, на жаль, відсутні оплати.
Просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Пополнила а деньги так и не пришли уже 8 часов прошло
Вітаємо!
Для більш детального розгляду Вашого питання, просимо звернутись до нашої служби підтримки у найбільш зручний для Вас мессенджер:
Telegram https://t.me/EasyPay_Support_bot або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay!