Пошук

Чи можуть гроші загубитися при оплаті через платіжну систему EasyPay?

64
1541

Ні, не можуть.
 

Відповідно до закону збереження енергії, ніщо не виникає нізвідки і не зникає в нікуди. Це твердження справедливо і для грошових операцій. Гроші ЗАВЖДИ знаходяться або у відправника, або у банка-посередника, або в одержувача.

Коментарі (64)

Людмила

Заплатила комуналку, пише що статус прийнято, але гроші списані, а комуналка не оплачена!

20.01.2023 at 18:33
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!

    Необхідно знайти Ваш платіж. Прохання відправити лист електронну пошту supportapp@easypay.ua, в якому надати перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснювали платіж, назву послуги та номер рахунку, який поповнювали, суму та дату платежу.
    Якщо наявна квитанція про оплату — додайте її до листа.

    З повагою, команда EasyPay.

    21.01.2023 at 09:06
    Відповісти
    Андрій

    Не прийшли. Грн

    19.06.2023 at 00:42
    Відповісти
      Служба Підтримки

      Доброго ранку.
      Необхідно знайти Вашу оплату.
      Прохання звернутися на пошту supportapp@easypay.ua та надати фото квитанції, якщо вона зберіглась.
      Якщо вона відсутня, просимо вказати номер рахунку, дату і час здійснення платежу.

      Очікуємо зворотного зв’язку.
      З повагою, команда EasyPay.

      19.06.2023 at 08:46
      Відповісти
Анна

Добрий день , переводила гроші на карту вони не зарахувались, і в банк не повернулись, у банку говорять що платіж було здійснено, у вас говорять що банк заблокував операцію, не знаю що робити бо сума не маленька

25.03.2023 at 10:18
Відповісти
    Служба Підтримки

    Добрий день!
    Прохання звернутись до нас на пошту supportapp@easypay.ua та надати квитанцію.
    Якщо вона відсутня, вкажіть перші 6 та останні 4 цифри карток, з якої та на яку здійснювали переказ, дату і час здійснення та суму переказу.
    Очікуємо на Ваш лист.

    З повагою, команда EasyPay.

    27.03.2023 at 14:15
    Відповісти
Артем

Закинув 500 грн в термінал на карту монобанк. Готівку забрало і ні куди не зарахувало. Оператор сказав що в терміналі грошей не виявили. Це як і що з цим робити?

24.11.2023 at 15:48
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Просимо Вас відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua та вказати номер мобільного, з якого Ви зверталися на лінію підтримки. Також просимо вказати номер звернення, яке надійшло в смс повідомленні.
    Очікуємо на Ваше звернення.

    З повагою, команда EasyPay.

    27.11.2023 at 14:11
    Відповісти
Михайло

“не можуть” загубитися
Поповнював карту через термінал EasyPay,
закидую 500 грн – перші прийняв, намагаюся закидувати далі – дві купюри він не розпізнає і повертає, а третю вирішує просто з’їсти і не зарахувати(після моєї операції він перестав працювати).
Подзвонив у підтримку, описав ситуацію. Заявку прийняли, але нічого не знайшли. Дійсно “ніщо не зникає в нікуди”. Дуже прикро, що хтось не може виконувати свою роботу чесно

17.01.2024 at 11:36
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.

    Щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації та Вам допомогти, просимо відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua з детальним описанням, номером звернення та вказати номер телефону, з якого зверталися.
    Очікуємо на Ваше звернення.
    З повагою, команда EasyPay.

    17.01.2024 at 14:14
    Відповісти
Більше
Залишити коментар