Пошук
Чи можуть гроші загубитися при оплаті через платіжну систему EasyPay?
22.02.2019
64
1566
Ні, не можуть.
Відповідно до закону збереження енергії, ніщо не виникає нізвідки і не зникає в нікуди. Це твердження справедливо і для грошових операцій. Гроші ЗАВЖДИ знаходяться або у відправника, або у банка-посередника, або в одержувача.
Коментарі (64)
Більше
Залишити коментар
Підписуйтесь!
Підпишіться на email-розсилку, щоб першими знати про нові функції, послуги та тарифи EasyPay
Заплатила комуналку, пише що статус прийнято, але гроші списані, а комуналка не оплачена!
Доброго дня!
Необхідно знайти Ваш платіж. Прохання відправити лист електронну пошту supportapp@easypay.ua, в якому надати перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснювали платіж, назву послуги та номер рахунку, який поповнювали, суму та дату платежу.
Якщо наявна квитанція про оплату — додайте її до листа.
З повагою, команда EasyPay.
Не прийшли. Грн
Доброго ранку.
Необхідно знайти Вашу оплату.
Прохання звернутися на пошту supportapp@easypay.ua та надати фото квитанції, якщо вона зберіглась.
Якщо вона відсутня, просимо вказати номер рахунку, дату і час здійснення платежу.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Добрий день , переводила гроші на карту вони не зарахувались, і в банк не повернулись, у банку говорять що платіж було здійснено, у вас говорять що банк заблокував операцію, не знаю що робити бо сума не маленька
Добрий день!
Прохання звернутись до нас на пошту supportapp@easypay.ua та надати квитанцію.
Якщо вона відсутня, вкажіть перші 6 та останні 4 цифри карток, з якої та на яку здійснювали переказ, дату і час здійснення та суму переказу.
Очікуємо на Ваш лист.
З повагою, команда EasyPay.
Закинув 500 грн в термінал на карту монобанк. Готівку забрало і ні куди не зарахувало. Оператор сказав що в терміналі грошей не виявили. Це як і що з цим робити?
Вітаємо!
Просимо Вас відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua та вказати номер мобільного, з якого Ви зверталися на лінію підтримки. Також просимо вказати номер звернення, яке надійшло в смс повідомленні.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
“не можуть” загубитися
Поповнював карту через термінал EasyPay,
закидую 500 грн – перші прийняв, намагаюся закидувати далі – дві купюри він не розпізнає і повертає, а третю вирішує просто з’їсти і не зарахувати(після моєї операції він перестав працювати).
Подзвонив у підтримку, описав ситуацію. Заявку прийняли, але нічого не знайшли. Дійсно “ніщо не зникає в нікуди”. Дуже прикро, що хтось не може виконувати свою роботу чесно
Доброго дня.
Щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації та Вам допомогти, просимо відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua з детальним описанням, номером звернення та вказати номер телефону, з якого зверталися.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.