Пошук

Від ідеї до реалізації за 10 хвилин: Віталій Холявко про взаємодію в компанії та продукти, які роблять EasyPay — платіжним сервісом №1

0
1105

Рубрика «Люди EasyPay» продовжує знайомити вас із людьми, які щоденно працюють над тим, аби платіжний сервіс був зручним, надійним і завжди доступним. Герой цього інтерв’ю — Віталій Холявко, керівник відділу із залучення постачальників послуг і дистрибуції. Він щиро вірить у силу власної наполегливості й цілковито відданий EasyPay та її продуктам.

Тому сьогодні ви дізнаєтеся про:
▪️ принципи управління та команду Віталія;
▪️ розвиток компанії та продукти EasyPay;
▪️ корпоративну культуру.

Розповідь про цінності, ідеологію роботи та вау-проєкти, які мотивують ставати кращими уже тут! Читайте далі, щоб побачити EasyPay та її співробітників по-новому 👇

EasyPay — це про масштабність і швидке прийняття рішень

Керівник одного із відділків EasyPay розповідає про роботу в компанії та принципи команди

Я прийшов у компанію майже 5 років тому й очолив новий відділ — із залучення постачальників послуг і дистрибуції. Він відповідає за підключення сервісів, які будуть доступними на сайті, у застосунку та терміналах EasyPay. Моя команда налагоджує співробітництво з комунальними підприємствами, банками, інтернет-провайдерами тощо, а також відповідає за розміщення терміналів EasyPay у торгових мережах, торговельних центрах, АЗС тощо.

Ми — ті самі люди в компанії, які завжди знають, де стоять термінали, які сервіси на них доступні та які ще потрібні клієнту 🙂

До цього я 10 років працював у компанії, яка управляла виключно платіжними терміналами і в якийсь момент мені захотілося масштабності та нових викликів. В EasyPay багато різноманітних продуктів, у яких можна реалізувати себе, а ще компанією керують її безпосередні власники — Олексій та Антон Авраменко. Це класна синергія та модель управління, бо між ідеєю і початком її втілення в життя може проходити 5–10 хвилин. Такий підхід до роботи по-справжньому драйвить і надихає.

ПРИНЦИПИ УПРАВЛІННЯ ТА КОМАНДА

EasyPay — це компанія свободи та ідейності

Ми у компанії дотримуємося принципу: «Вимірювати ефективність роботи не за часом проведеним в офісі, а за якістю виконаних задач». Однак, для моєї команди важлива постійна комунікація, тому понеділок у відділі — це обов’язково офісний день. Ми збираємося й обговорюємо плани на поточний тиждень. Проводимо таке собі калібрування, де можемо поділитися ідеями та скоригувати пріоритетність задач: підсилити/замінити перемовника для підключення сервісу, усунути складнощі і т.п.

Власний приклад керівника — основа мотивації співробітників

Як керівник може мотивувати працівників працювати краще

Я впевнений, що все потрібно показувати власним прикладом. Керівник в офісному кріслі — слабкий мотиватор для команди, тільки «в полях» формується авторитет. Можна 100 разів розказати «як треба», але якщо ти сам так не робиш — діла не буде. Якщо виникають складнощі я можу самостійно поїхати в регіон і домовитися з оператором локального рівня і команда про це знає. У нас ніхто не залишається з проблемою сам на сам — ми вибудували відносини, де кожен відповідає за свою частину роботи, але раптом що, може покластися на колегу. До речі, моя команда за 5 років зросла вдвічі і жоден працівник із відділу за цей час не звільнився.

Мені важливо, щоб співробітники ставилися до компанії як до свого власного бізнесу. Я сам дотримуюся такого «віросповідання». Колеги мають не просто бути на роботі, а збиратися в колі однодумців і працювати над спільними проєктами. У такому підході народжуються круті ідеї та з’являється бажання викладатися на повну. Я це чітко бачу в EasyPay — деякі з наших продуктів народилися саме так — з обговорень і фрази: «А давайте спробуємо».

Для мене EasyPay — це місце, де можна реалізувати себе та найамбітніші плани, тут для цього достатньо можливостей. Мені жодного разу не сказали «у нас цього немає» або «потрібно забагато ресурсів». Якщо очі горять і є віра в ідею — рухаємося!

Як в EasyPay ухвалюють рішення про запуск нових продуктів

Я якось запитав в Олексія, скільки людей можу набрати у відділ і він відповів: «У нас тут стільки проєктів та ідей, що роботи вистачить на всіх — наймай кого потрібно!». Тоді я не звернув уваги на ці слова, але так воно і є. Компанія може закрити для клієнта весь спектр платіжних потреб: і для B2C-, і для B2B-сегментів. Можливості EasyPay часто обмежуються лише законодавчими нормами, а технічні інструменти ми швидко знаходимо або розробляємо!

РОЗВИТОК КОМПАНІЇ ТА ПРОДУКТИ EASYPAY

Ми горимо тим, що робимо і прагнемо бути першими!

П’ять років тому, термінали EasyPay знаходилися лише в декількох торговельних мережах, але ми зарекомендували себе надійним партнером і підписали контракти зі всіма національними продуктовими супермаркетами, окрім «АТБ» (поки що 😊) Тепер знайти наші термінали можна в «Сільпо», «Фора», VARUS тощо.

До того ж сьогодні EasyPay — це єдиний платіжний сервіс, де дев’ять із ТОП-10 банків України за емісією карток можна поповнити в терміналах без комісії. У вересні буде рік, як ми запустили EasyID — абсолютно унікальний продукт. Після авторизації за допомогою «Дії», клієнт може збільшити ліміт поповнення карток та оплати послуг із 5 до 150 тис. грн на добу. Лише 1–2 хв і нові ліміти доступні цілий рік. Це проривний проєкт, який ми довго готували й нарешті зробили таким, яким хотіли бачити.

Поповнюй банківську картку без комісії у терміналах EasyPay

Сьогодні EasyPay має найбільший портфель прямих контрактів із сервісами. Понад 8 тис. послуг супроводжує виключно моя команда і я цим пишаюся. Так, наприклад, оплачуючи комунальні в EasyPay, ви можете побачити рахунок, показники свого лічильника чи заборгованість. Це тому, що взаємодія між вами та сервісом відбувається в нас напряму — це зручно та надійно.

До того ж ми свого часу запустили Єдину квитанцію — інструмент оплати кількох комунальних рахунків одним платежем. Для цього клієнту достатньо ввести свою домашню адресу й вибрати потрібні платіжки. Сьогодні Єдина квитанція доступна для мешканців Житомира, Харкова, Миколаєва, Хмельницького, Тернополя. Однак ми хочемо реалізувати цей функціонал в усіх регіонах України. Це власна розробка EasyPay, яка дуже драйвить! 

Нас узагалі мотивує бажання бути найкращими: за рівнем послуг, якістю продуктів і доступністю для клієнта.

Що мотивує співробітників EasyPay працювати на повну та бути найкращими у своїй ніші

Початок повномасштабного вторгнення — особливий виклик для кожного

24 лютого працювало лише близько тисячі терміналів EasyPay — уся мережа була вимкнена. Тоді ніхто не мав правильного рішення й діяв за покликом внутрішнього чуття. 25-го ми були першими хто вивів на екрани терміналів три благодійні сервіси: рахунки НБУ, Міністерства фінансів і «Повернись живим». Тоді люди донатили через нас значні суми. Ми й досі щомісяця збираємо мільйони гривень на потреби різних БФ — це вже стало традицією.

На початку березня 2022 року ми побачили, що люди залишаються в Україні і їм потрібні наші послуги, тому поступово почали відновлювати роботу. Тоді EasyPay став першою компанією, яка запустила термінали в Києві. Обслуговування їх у той час було справжнім викликом, але так, крок за кроком, компанія поверталася до звичного ритму роботи.

Якими сьогодні є глобальні цілі EasyPay?

Цілі EasyPay на 2024-2025 рр. Як платіжний сервіс планує розвиватися далі

Якщо розглядати термінали, то ми досягли значних успіхів — понад 23 тис. платіжних пристроїв стоять по всій країні — це, звісно, не стеля, але стрибати доводиться високо. До того ж команда техвідділу розробила флагманський термінал нового покоління, де технологічність, клікабельність, зовнішній вигляд, швидкість приймання готівки та обробки транзакцій — на найвищому рівні.

Близько 30%-40% терміналів EasyPay розташовані в сільській місцевості і часто є там єдиним інструментом для оплати комунальних послуг та поповнення карток готівкою, особливо в такий складний час. 

Тому ми прагнемо зробити так, щоб клієнт не сплачував додаткову комісію за обслуговування. Сьогодні практично всі комунальні сервіси: електроенергію, воду, опалення, газ — можна оплатити в наших терміналах з 0 % комісії. На жаль, у застосунку та на сайті ми поки не можемо мати такі умови, бо там є внутрішня комісія банка-еквайєра за надання послуг. Але всюди, де безкомісійність залежить від нас — ми її даємо!

Повага до клієнта — основа нашої роботи. Тому починаючи від доступності в кожному куточку України та закінчуючи широким переліком послуг — ми в EasyPay пропонуємо найкраще!

КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА EASYPAY

Ключові цінності EasyPay як основа успішної співпраці

Які ключові цінності EasyPay відгукуються працівникам компанії

Наполеглива праця — одна з ключових цінностей EasyPay і вона мені дуже імпонує. Не потрібно чекати, коли хтось зробить справу за тебе — кожен власними руками створює свій успіх. Тому усі в компанії викладаються на повну, щоб досягти загальної мети — «Зробити для клієнта найкраще». До того ж компанія постійно доводить важливість адаптивності до зовнішніх чинників. Спочатку у нас був COVID-19, потім — війна та колапс з енергетикою.

EasyPay сильно залежить від зовнішніх чинників, тому ми змушенні постійно слідкувати за ситуацією, правильно її оцінювати та приймати швидкі рішення. І тут якраз добре видно, як керівництво на кінчиках пальців відчуває, що потрібно робити. Ми навчилися вчасно пристосовуватися до змін і, за потреби, швидко перебудовувати продукти та вектор розвитку. Це постійно тримає в тонусі.

В EasyPay створені всі умови для того, щоб людина могла реалізуватися. Рішення про втілення крутих проєктів приймається швидко: сіли, поговорили, якщо ідея всім відгукується — почали працювати. Тому тут можна все, головне — мати бажання та наполегливість! 

Тетяна Тодосійчук
Всі статті автора
Редакторка блогу
Всі статті автора
Залишити коментар