Пошук

Зміни у роботі Віртуальної та Додаткових карток EasyPay

8
421

Друзі, з 1 вересня 2022 року операції переказу коштів з Віртуальної картки та Додаткових карток на картку іншого банку будуть призупинені.

Зміни відбуваються з метою удосконалення методів ідентифікації/верифікації, згідно вимог чинного законодавства України щодо фінансового моніторингу. 

Кошти збережені на Віртуальній картці можна використовувати на оплату послуг на сайті та у додатках EasyPay.ua.

Сплачуйте те, що завжди на часі:

Переказ коштів між картами будь-яких банків України доступний у розділі «Грошові перекази».

Коментарі (8)

A

Доброго дня. А як бути тим, хто повністю ідентифікований (BankID), але не може поповнити віртуальну картку? Ви цей сервіс теж чомусь вимнули

30.08.2022 at 15:17
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Відповідно до постанови Національного Банку України, операції щодо використання електронних грошей призупинені.
    Поповнення віртуальних і додаткових карток тимчасово недоступне.
    Терміни відновлення, на жаль, невідомі.

    З повагою, команда EasyPay.

    31.08.2022 at 10:05
    Відповісти
Сергей

Здравствуйте, я не могу пройти верификацию банк ID. Подскажите как пройти.

05.09.2022 at 07:50
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Відповідно до постанови Національного Банку України від 24.02, проходження ідентифікації та поповнення Віртуальної картки тимчасово недоступне.
    Операції щодо використання електронних грошей призупинені.
    Сервіс буде відновлено, як тільки НБУ видасть відповідну постанову і ми опублікуємо новину.

    З повагою, команда EasyPay.

    05.09.2022 at 15:28
    Відповісти
      Владислав

      Шановна Служба Підтримки!
      Ви посилаєтесь на Постанову НБУ від 24.02.2022 №18 та маєте мабуть на увазі п.16:
      “16. Банкам-емітентам електронних грошей призупинити здійснення випуску електронних грошей, поповнення електронних гаманців електронними грошима, розповсюдження електронних грошей.”
      Чи можете пояснити, до якої з названих трьох дій у Постанові (випуск, поповнення, розповсюдження) ви відносите проходження ідентифікації та на яких підставах?

      Більше того, у даній Постанові не йде мова про призупинення використання електронних грошей, а навпаки, є пункт 4-1, який зобов’язує постачальників платіжних послуг “забезпечити здійснення безготівкових розрахунків з використанням електронних платіжних засобів ….”.

      05.09.2022 at 16:34
      Відповісти
        Служба Підтримки

        Вітаємо!
        Верифікація по BankID в нашій системі необхідна для відкриття Віртуальної картки. Так як, відповідно до пункту 16 вказаної Вами постанови, відкриття нових Віртуальних карток недоступне, можливість проходження ідентифікації також була тимчасово призупинена.

        Якщо у Вас є активна Віртуальна чи додаткова картка, Ви можете використовувати кошти, що залишились на ній, для оплати будь-яких послуг в нашій системі, окрім тих, які забороняє дана Постанова. В пункті 4.1, на який Ви також посилаєтесь, мова йде надання можливості сплачувати послуги за допомогою електронного платіжного засобу, а не використання будь-яких електронних грошей, електронних гаманців в цілому.

        Дякуємо за розуміння.
        З повагою, команда EasyPay.

        06.09.2022 at 10:09
        Відповісти
Наталия

Скажите пожалуйста чтобы получить доступ к виртуальной карте как верифицировать если функции не работают

26.09.2022 at 18:26
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    З метою забезпечення надійності та стабільності функціонування банківської системи та на виконання Постанови Національного Банку України, операції щодо використання електронних грошей призупинено
    Поповнення, відкриття нових Віртуальних і додаткових карток тимчасово недоступне.
    Дякуємо за розуміння.
    З повагою, команда EasyPay.

    27.09.2022 at 09:06
    Відповісти
Залишити коментар