Поиск

Изменения в работе Виртуальной и Дополнительных карт EasyPay

6
1211

Друзья, с 1 сентября 2022 года операции перевода средств с Виртуальной карты и Дополнительных карт на карту другого банка будут приостановлены.

Изменения происходят с целью усовершенствования методов идентификации/верификации согласно требованиям действующего законодательства Украины о финансовом мониторинге.

Средства, сохраненные на Виртуальной карте, можно использовать на оплату сервисов на сайте и в приложениях EasyPay.ua.

Оплачивайте то, что всегда актуально:

  • Коммунальные услуги (газ, вода, электроэнергия и др.)
  • Пополнение мобильного
  • Оплата интернета
  • Зачисление средств на помощь ВСУ
  • И другие услуги в каталоге

Перевод средств между картами любых банков Украины доступен в разделе «Денежные переводы».

Коментарі (6)

Толя

Как сдесь сделать виртуальную карту.
И,я невижураздел счёт,и где находится панель управления, может ЕТО не тот EASY PAY.

05.09.2022 at 16:02
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Відповідно до постанови Національного Банку України, операції щодо використання електронних грошей призупинено.
    Поповнення, відкриття нових віртуальних і додаткових карток тимчасово недоступне.
    Робота сервісу буде відновлена після закінчення воєнного стану чи якщо будуть внесені зміни до даної постанови.
    Розділ «Рахунок» з’являється в додатку після створення додаткової картки на сайті, але на даний момент це, на жаль, не можливо.
    Дякуємо за розуміння.
    З повагою, команда EasyPay.

    06.09.2022 at 09:42
    Ответить
      Марина

      Дуже дякую за пояснення, бо не мала розуміння що відбувається, коли намагалась поповнити віртуальну картку

      07.11.2022 at 14:52
      Ответить
        Служба Підтримки

        На даний момент, ми очікуємо постанову від Національного Банку України, яка знову дозволить проводити операції з електронними грошима.
        Точні терміни, на жаль, невідомі.

        З повагою, команда EasyPay.

        07.11.2022 at 17:08
        Ответить
Людмила

Як я можу поповнити картку easypay? Чому в особистому кабінеті не приймається поповнення?

08.09.2022 at 15:45
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Відповідно до постанови Національного Банку України від 24.02.2022, операції щодо використання електронних грошей призупинено.
    Поповнення, відкриття нових віртуальних і додаткових карток тимчасово недоступне.
    Терміни відновлення невідомі. Як тільки послуга буде відновлена, ми зробимо оголошення в блозі та соціальних мережах. Дякуємо за розуміння.
    З повагою, команда EasyPay.

    09.09.2022 at 09:29
    Ответить
Оставить комментарий