Пошук

Зустрічайте оновлений функціонал регулярного платежу в EasyPay!

0
32

Авторизованим користувачам EasyPay доступні зручні інструменти здійснення платіжних операцій. Одним з таких інструментів оплати в нашому платіжному сервісі є регулярний платіж. Він доступний в EasyPay уже давно, однак ми вдосконалили його функціонал та відокремили* від розділу «Платежі» — тепер користуватися ним стало ще зручніше.

*Оновлений функціонал наразі доступний на сайті easypay.ua та в застосунку на ОС Android

Далі детально розповідаємо про функціонал, особливості створення та відповідаємо на найпопулярніші питання 👇

Що таке регулярний платіж і навіщо він потрібен?

Регулярний платіж — це автоматизована оплата конкретного сервісу, яка здійснюється в заздалегідь визначений проміжок часу і з фіксованою сумою операції. З її допомогою ви можете економити час на рутинних справах й автоматизувати процес оплати послуг чи поповнення мобільного рахунку.

Зазначимо, що налаштувати регулярний платіж в EasyPay можна на такі сервіси, як «Інтернет», «Телебачення», «Мобільний зв’язок» і «Таксі».

Регулярний платіж можна налаштувати на один з трьох періодів:

  1. «Одноразовий» ― оплату буде здійснено лише один раз в обрані вами дату та час.
  2. «Щомісяця» ― оплата здійснюватиметься в зазначений період щомісяця.
  3. «За розкладом» ― оплата (списання коштів) відбуватиметься кожні N-днів, максимальна кількість днів ― 31. Тобто налаштувати списання можна, наприклад, на кожні 28 днів, щоб автоматично поповнювати мобільний рахунок.

Вимкнути чи змінити регулярний платіж можна в будь-який момент в Особистому кабінеті EasyPay.

Як створити регулярний платіж: інструкція

  1. В особистому кабінеті натисніть на кнопку «Створити платіж» і виберіть потрібний сервіс;
    Як налаштувати регулярний платіж і чи варто це робити?
  2. Вкажіть назву шаблона, суму транзакції та інші необхідні дані;
    Як налаштувати регулярний платіж в EasyPay
  3. Поставте чекбокс («пташечку») у полі «Регулярний платіж» і виберіть регулярність, частоту списання, конкретну дату та спосіб оплати;
    навіщо потрібен регулярний платіж і чому це зручно?
  4. Натисніть кнопку «Зберегти» й введіть код-підтвердження з SMS.
    Як оплачувати послуги автоматично в EasyPay

Зверніть увагу! Вибрана вами картка має бути активною та верифікованою в системі EasyPay! Для того, щоб верифікувати картку достатньо додати її в Особистому кабінеті у вкладці «Картки».

Готово — регулярний платіж успішно створено! Переглянути свої «регулярки» можна в Особистому кабінеті EasyPay у вкладці «Регулярні платежі». Там вам також доступне їх редагування та вимкнення.

Після вимкнення шаблон не зникає, а залишається у вкладці «Платежі». Там його можна знову зробити регулярним, змінити, видалити або надіслати іншій людині.

Відповіді на питання

  1. Як перевірити, що платіж здійснено успішно?

    Авторизуйтеся на сайті EasyPay та перейдіть у вкладку «Історія транзакцій».
  2. Що буде, якщо регулярний платіж не «пройде» з першої спроби?

    Система спробує здійснити платіж ще 4 рази, якщо операцію не буде здійснено — ми надішлемо вам на пошту про це лист.
  3. Як вимкнути регулярний платіж?

    У розділі «Регулярні платежі» натисніть на  меню (⋮) та виберіть опцію «Вимкнути» або перейдіть у налаштування платежу і приберіть чекбокс («галочку») з кнопки «Регулярний платіж». Відключити регулярний платіж, це те саме, що й вимкнути його.
  4. Чи можна вибрати для регулярного платежу картку іноземного банку?

    Ні, для верифікації в системі EasyPay потрібно використовувати картку, яку видав будь-який український банк. Для того, щоб додати її вам потрібно в Особистому кабінеті відкрити вкладку «Картки», вибрати «Мої картки» й натиснути на «Додати картку».
  5. Чи є комісія за здійснення регулярного платежу?

    Так, комісію буде розраховано за актуальними тарифами, так само як і при самостійній оплаті послуги. Зверніть увагу, що під час оплати через регулярний платіж акційна комісія ― не враховується.
  6. Чи нараховуються бали Fishka при налаштуванні регулярного платежу?

    Так, бали Fishka нараховуються.
  7. Що таке нагадування і навіщо воно потрібне?
    Нагадування ― це лист на email, який прийде у вказану вами дату та час для здійснення оплати. Його можна увімкнути під час створення або редагування. Для цього достатньо додати та верифікувати електронну пошту в налаштуваннях Особистого кабінету, а потім вказати періодичність нагадування: одноразове, щомісячне чи за розкладом.
Пресслужба EasyPay
Всі статті автора
Всі статті автора
Залишити коментар