Коли передавати показники лічильника
Подача показників лічильників є частиною буденності кожного українця. Вона допомагає уникнути непорозумінь з постачальниками послуг та забезпечує точні розрахунки за спожиту електроенергію, газ і воду. Редакція EasyPay підготувала для вас невелику «шпаргалку» про терміни та способи подання показників 👇
Зберігайте, занотовуйте та діліться інформацією зі знайомими 💙
Чому потрібно передавати показники лічильника вчасно?
Вчасна подача показників лічильників дозволяє уникнути переплат і зменшити ризик виникнення непорозумінь із постачальниками послуг. Якщо дані лічильників не передаються вчасно, комунальні компанії зазвичай нараховують споживання за середніми або максимальними показниками, що може призвести до значного збільшення суми рахунку.
Ще однією важливою причиною своєчасної передачі показників є можливість точного контролю за своїм споживанням. Так ви зможете бачити динаміку споживання ресурсів і, за потреби, вживати заходів для його зменшення. Це може бути особливо корисно для тих, хто прагне зекономити на комунальних послугах.
Термін передачі показників лічильника для різних комунальних послуг
Вчасно подані показники лічильника дозволяють комунальним службам коректно визначити обсяги споживання та нарахувати відповідну плату. Це допомагає уникнути переплат або недоплат, які можуть виникнути у разі розрахунків за середнім показником. У випадках, якщо ви не встигли надіслати показники, не подавали їх певний проміжок часу або взагалі не оплачували комунальні послуги, радимо перевірити стан ваших комунальних рахунків на наявність заборгованостей, щоб не мати неприємних ситуацій із відключенням послуг у майбутньому.
Отож, коли потрібно подавати показники лічильника:
- Електроенергія — за 2 дні до кінця місяця та протягом 3 днів з початку наступного місяця.
- Газ — з 1 по 5 число кожного місяця.
- Вода — з 10 та по останнє число місяця.
Як передати показники лічильника «на воду», а також зберегти свій бюджет внаслідок економного користування комунальними послугами, ми писали раніше, тож можете ознайомитися з порадами можете за посиланням.
Терміни подачі показників лічильників існують для того, щоб усі постачальники комунальних послуг мали змогу коректно обробити дані та уникнути затримок у нарахуванні платежів. Важливо враховувати, що неподання показників у встановлений термін може призвести до нарахування середніх розрахунків, що є менш вигідним для споживача.
Способи подати показники лічильника
Подача показників лічильників є важливою частиною управління вашими комунальними рахунками. Існує кілька способів повідомити дані постачальникам комунальних послуг:
- В особистому кабінеті на офіційному сайті комунального підприємства. Там можна не лише передати показники лічильників, але й переглянути історію платежів та оплатити рахунок.
- За допомогою телефонного дзвінка. Номер комунального підприємства зазвичай є на сайті постачальника або вашій комунальній платіжці.
- Через чат-боти в месенджерах (наприклад, Viber або Telegram).
- Через платіжні сервіси та онлайн-платформи, наприклад, EasyPay.
Як передати показники лічильника в EasyPay
У платіжному сервісі EasyPay ви можете передати показники лічильників в момент оплати рахунку. Це можна зробити і на сайті, і в застосунку EasyPay, доступному на IOS та Android. Пропонуємо розглянути детально, як саме це можна зробити.
👉 Передати показники лічильника через сервіс EasyPay для більшості комунальних послуг можна тільки одночасно з оплатою рахунків. Поточні показники можна передати через особистий кабінет або сторінку «Комунальні платежі». Для багатьох користувачів це оптимальний спосіб, який поєднує два важливі процеси в одну дію і зменшує ризик виникнення помилок.
👉 Споживачі послуг «Київгаз» можуть передавати показники лічильна окремо від оплати рахунку. Комунальне підприємство радить повідомляти дані з 1 по 5 число. Це можна зробити як через особистий кабінет EasyPay (у розділі «Передача показань»), так і перейшовши на сервіс безпосередньо з сайту easypay.ua.
Щоб передати показники лічильника в EasyPay достатньо вказати номер особового рахунку та актуальні дані.
На сайті, в застосунку та терміналах EasyPay цілодобово можна оплачувати комунальні послуги, а також зберігати та відстежувати появу нових платіжок. Не забувайте передавати показники лічильників вчасно, щоб уникнути неприємних сюрпризів і завжди бути в курсі своїх витрат.
До того ж за оплату комунальних послуг, поповнення мобільного, Інтернету, телебачення тощо в сервісах EasyPay нараховується Fishback від програма лояльності Fishka. Fishback — певний відсоток від ваших покупок, який переводиться у бали й зберігається на рахунку картки Fishka. Ці бали можна використати на додаткові знижки в магазинах партнерів, оплату послуг, винагороди з каталогу або ж на благодійні проєкти.