Пошук

Що робити, якщо при переказі з карти на карту допущено помилку.

10
1586

 

Кожна банківська карта має свій персональний номер. Унікальний набір з 16 цифр вигравіруваний на лицьовій частині карти. Якщо при переказі з карти на карту, було допущено помилку при введенні номеру карти отримувача, слід звернутися в Службу підтримки EasyPay. Спеціаліст Служби підтримки простежить статус транзакції.

Якщо платіж відхилено (карти не існує/інша причина) сума з карти відправника не списується. Кошти тимчасово блокуються банком власника картки. Терміни розблокування потрібно уточнювати у вашого банку. По закінченню необхідного терміну гроші будуть розблоковані і повернуті.

Якщо платіж пройшов успішно (ви ввели номер існуючої карти, але кошти зараховані іншій людині). У такому випадку грошові кошти знаходяться у банку-емітенту картки одержувача. Для повернення коштів, необхідно звернутися в банк, пред’явивши квитанцію про оплату, яка є підтверджуючим документом переказу грошових коштів в даний банк. Потрібно буде також написати заяву на повернення коштів.

Що робить банк?

Банк звертається до клієнта, якому помилково були переведені кошти. Одержувач може повернути кошти, але також він має право і відмовити у поверненні. Банк не має права повідомляти особисті дані іншого клієнта. У такому випадку необхідно вирішувати ситуацію в юридичному порядку.

Будьте уважні при введенні номеру карти. EasyPay піклується про те, щоб запобігти подібним ситуаціям. У разі якщо карти не існує – платіжна система видасть помилку і попросить ввести коректні дані. Також рекомендуємо підключити послугу додаткового смс-підтвердження платежу 3D-Secure.

За допомогою easypay.ua здійснювати грошові перекази не тільки надійно і безпечно, а й вигідно. P2P-перекази між зареєстрованими картами всього 0,5% + 2,5 грн. Заощаджуйте при переказах разом з EasyPay.

Коментарі (10)

Юрий

Я не правельно ввел номер кошельках и деньги ушли не туда.Как можно их вернуть обратно

17.01.2020 at 12:09
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Здравствуйте, Юрий!
    Обратитесь, пожалуйста, на нашу горячую линию ? 0 800 60 30 03.

    17.01.2020 at 17:23
    Відповісти
Іван

Мені батько не може відіслати гроші тому що пише “повернення коштів” Що робити

02.06.2022 at 18:48
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Щоб перевірити в чому причина, просимо Вас відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua і в ньому вказати перші шість та останні чотири цифри картки, з якої відправляли суму. Також потрібна дата та сума платежу.
    Також Ви можете звернутися до нас за номером телефону 0 800 60 30 03.
    З повагою, команда EasyPay.

    17.06.2022 at 16:29
    Відповісти
Оксана

Як можна повернути гроші

05.10.2023 at 18:39
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо.
    Необхідно знайти Ваш платіж.
    Прохання відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua та надати фото квитанції або ІД операції.
    Якщо вона відсутня, то прохання надати номер рахунку, який поповнювали, суму, дату та час здійснення платежу.

    Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    06.10.2023 at 14:23
    Відповісти
Марія

Доброго дня! Як повернути помилково відправлені кошти?

23.01.2024 at 06:42
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня,
    Для того, щоб ми могли Вам допомогти, просимо відправити лист на електронну пошту supportapp@easypay.ua та надати фотографію квитанції або ІД операції. Якщо квитанція відсутня, прохання вказати перші 6 та останні 4 цифри картки, яку Ви поповнили, суму, дату та час платежу.

    Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    23.01.2024 at 14:18
    Відповісти
Лілія

В терміналі зажувало 500грн та не повернуло зробили інкасацію та не повернули що робити.

18.04.2024 at 15:12
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Для більш детального розгляду Вашого питання, просимо звернутись до нашої служби підтримки у найбільш зручний для Вас мессенджер:
    Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
    В повідомленні, просимо Вас зазначити номер звернення.
    Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay!

    19.04.2024 at 14:06
    Відповісти
Залишити коментар