Що робити, якщо при переказі з карти на карту допущено помилку.

views 7

 

Кожна банківська карта має свій персональний номер. Унікальний набір з 16 цифр вигравіруваний на лицьовій частині карти. Якщо при переказі з карти на карту, було допущено помилку при введенні номеру карти отримувача, слід звернутися в Службу підтримки EasyPay. Спеціаліст Служби підтримки простежить статус транзакції.

Якщо платіж відхилено (карти не існує/інша причина) сума з карти відправника не списується. Кошти тимчасово блокуються банком власника картки. Терміни розблокування потрібно уточнювати у вашого банку. По закінченню необхідного терміну гроші будуть розблоковані і повернуті.

Якщо платіж пройшов успішно (ви ввели номер існуючої карти, але кошти зараховані іншій людині). У такому випадку грошові кошти знаходяться у банку-емітенту картки одержувача. Для повернення коштів, необхідно звернутися в банк, пред’явивши квитанцію про оплату, яка є підтверджуючим документом переказу грошових коштів в даний банк. Потрібно буде також написати заяву на повернення коштів.

Що робить банк?

Банк звертається до клієнта, якому помилково були переведені кошти. Одержувач може повернути кошти, але також він має право і відмовити у поверненні. Банк не має права повідомляти особисті дані іншого клієнта. У такому випадку необхідно вирішувати ситуацію в юридичному порядку.

Будьте уважні при введенні номеру карти. EasyPay піклується про те, щоб запобігти подібним ситуаціям. У разі якщо карти не існує – платіжна система видасть помилку і попросить ввести коректні дані. Також рекомендуємо підключити послугу додаткового смс-підтвердження платежу 3D-Secure.

За допомогою easypay.ua здійснювати грошові перекази не тільки надійно і безпечно, а й вигідно. P2P-перекази між зареєстрованими картами всього 0,5% + 2,5 грн. Заощаджуйте при переказах разом з EasyPay.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *